Gå til innhold

Opel Kadett E GSi! Gamle eiere ell folk som har peil på denne bilen.. Se hit :)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Absolutt en bil å satse på. Får du den billig, så er det ikke noe å tenke på engang.

Du sier ikke noe om årsmodell/motor. Hvis du er heldig, 157hk motor. (De andre er 150hk, og går godt nok) Isåfall har du gjort ett kupp hvis den er i ok stand, og "rustfri". Har selv hatt en 1.6S. Den gikk greit nok til bruksbil å være.

Du har en 16V på handen. Må bare si jeg misunner deg der. Skulle gjerne hatt en slik en. Det er vel noe av det råeste du får i den størrelsen. Går iallfall mye bedre enn Golf GTI. Rust er Opels verste fiende, så se godt etter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kaddet GSI er killere, skal ha bra mer hester enn kadetten for å klare å holde følge, alle tre motorene går som skudd i forskjell til effekten i hvertfal....

Hvor er den bilen du snakker om holder til???

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2 kadett gsi, Fornøyd med alle. Grunnen er vel at alle har vært helt ny oppussa og nye skjermer , kanaler osv +++

Det er det værste med kadettene! Rusta! Finn en helst uten rust så er dette gode biler, det knriker og smeller da, Er jo bare plasten inni. Så du merker godt at du har gammal bil :)

Og så er det jo pene biler, Men blir desverre igjen færre og færre av disse og!

Min gamle:

ggsi.JPG

2.0 8v

ble fornøyd med denne :)

Den jeg har nå:

gsibftt.JPG

2.0 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg gleder meg utrolig til og få bilen :) Gidder ikke si prisen enda, før jeg har kjøpt bilen :) Eneste er at pappa maser på at jeg må selge unna Golfen min først, så jeg får plass til den nye bilen, menskal nok greie og få overtalt han :) For jeg vil ha den GSi'n hjem fort som mulig :D

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. jeg husker ikke hvor jeg fikk høre det hen, men synes det var litt vel for rimelig pris...

Men pappa hadde ikke tid i dag, så blir vel hentet i morgen, men jeg har lovet og selge golfen først før jeg kjøper den.. Så da avtaler jeg bare med selger som da er venn av oss at den står hos han til jeg har solgt golfen, og evt. gir han håndpenger...

Mvh Chosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen i hælvete... Var og så på bilen i dag... Helt opprusta... Kanaler måtte byttes, masse hull i karroseri.. hjulbuer måtte byttes, masse andre ting som var rusta opp.. Motor lakk olje og eksosanlegget var knekt av...

Så nå sitter jeg her driiitskuffa, dreit i bilen...

Jeg som hadde skikkelige planer for bilen :(

Mvh Chosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider