Ruzle Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 GRILLING på tunevannet kl. 16:00 i dag (10.5.2004)! :D Møt opp med engangsgrill og stash :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 weee! :D Bilgrilling! Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Hehe :) Lugnt vettu!! Kommer masse folk osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 så tidlig.. ? :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Ruzle GRILLING på tunevannet kl. 16:00 i dag (10.5.2004)! :D Møt opp med engangsgrill og stash :D Mattips. Pakk inn no gomat i aluminiumsfolie og kjør gris opp til den plassen, sett deg så ned og spis en perfekt varmet mat mens du ser på 1/34 pølser blir vellykket på engangsgrillene rundt omkring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Grillmat skal smake 50% kull og 50% sommer. Så det blir omtrendt det samme hva som legges på grillen. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Bra tips :D Menneh det som er litt sjarm med grilling er at maten ikke blir perfekt da =) Det var lugnt i dag.. ble bare meg og 2 jenter.. og noen andre vi ikke kjente så godt.. hehehe Kunne vært litt mere sol og litt mindre regn/tordenvær.. Altså i dag svidde jeg av 4 pølser.. stakkars måker som spiste det kullet hehe :) Vi får vel prøve igjen snart! Blir masse grilling og sommer fester fremover :D wohaa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 En søndag er perfekt dag for grilling :p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Dette syns jeg var et bra initiativ, istedet for bare treff mener jeg. Burde nesten hatt mer av sånt:) Ikke det at jeg var der da... men...forde... Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Ja, det kan bli gøy det :D !! Kunne jo for eksempel tatt å mekka en camp på høysand eller noe sånt --.. vetafaen jeg.. orker ikke å tenke på grilling nå.. dritt vær ute.. blæh! Menneh vi tar åsså mekker noe sånt når det blir varmt igjen osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg