Gå til innhold

Skjermbredding

Ranger emnet

cato69

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noen skjermbreddere av plastikk\gummi\Metall eller div matrialer til bilen min (82 honda civic) trenger ca 8- 10 cm utover vanlig skjerm.

Mvh

Cato Larsen.

81 Bmw M535 Turbo

87 Bmw 518

xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx

94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs

65 Dodge Coronet 318

82 Honda Civic 1.3

91 Ford taurus

86 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje får du tak i noe unversal plastgreier på en offroadsjappe?

Synes 8-10 cm hørtes veldig mye ut å bare bredde langs skjermkanten. Bilen kan få et noe komisk preg bakfra da.

Prøv å form til noe pappremser eller noe først for å se hvordan utseende blir.

Det vanlige når man bredder så mye er vel å flytte ut hele skjermen? Selvfølgelig mye mer jobb, men det er få snarveier i dette "gamet."

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å lage til med papp.. og plast med glafiberduk osv utanpå.. vært sikkert tøøft det :)

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du bredde så mye sier jeg bare følgende : fram med vinkelsliper,plåt,og sveiseapparat...ser bare tett ut å bredde hjulbuen så mye...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider