Ghostride Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Det har nå kommet ut en demo av det seneste Need for Speed spillet for PC, Need for Speed Hot Pursuit 2. Du kan laste det ned her. Jeg har ikke prøvd det selv, siden over 90 MB tar litt for lang tid å laste ned på isdn, men ifølge det jeg har lest så er ikke kjøreegenskaper på linje med Porsche Unleashed/Porsche 2000, som imo er det beste i nfs-serien. Jeg har også lest at PS2-versjonen er bedre enn versjonene for pc, gamecube og xbox. Får vel se om det blir råd til en PS2 på neste lønning, så skal jeg sammenligne og se :) Noen som har spilt noen av versjonene som har noen førstehåndsinfo på hvordan de er? BTW: Jeg foreslo et eget forum for bilspill for litt siden, om noen er enig eller uenig kan dere jo si deres mening her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=3526 :) Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg