Gå til innhold

Trenger hjelp...Det blir premiering av beste forslag!!!

Ranger emnet

Perel Import

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Perel_forslag_av_Mandel.jpg

EDIT:

Prøvde på nytt..

Blei bedre denne gangen..

Hvis du vil bruke dekalen, så har jeg den som enkelt-fil..

Synes dere burde la panser og front få være ganske cleant, evt. noen små http://www.Perel-import.com stickers nede på fangeren.

Bruk bakruta og bakfangeren til merke-reklamen, for det er der folk ser det lettetst.. ( når de ligger bak bilen i trafikk osv )

hmm..tja. det var vel det..

Mvh Mandel

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

112_1286_IMG.jpg

Fikk det ikke helt til med merkelogoene's plassering..

Synes egentlig du burde plassere disse slik som superbiler reklamerer for sponsorene sine..

på fremre sideskjerm i konsentrert størrelse..

Er åpen for forandringer om du ønsker og gå videre med det jeg har laget..

brukt ca 1,5 time nå, mest på selve dekalen..

FIIIN Dekal, men spl og boschmann var ikke helt bra plasert..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, sorry folkens. Har hvert litt oppdatt de siste dagene nå så har ikke fått fulgt med.

Ønsker å gå videre til en finale med 3 av forslagene. Hvor dere får 1forsøk hver på å forbedre(froskjellig farger på de samme forslagene tillater jeg). Dere har frem til og med Torsdag på dere.

De utvalgte er M_Speed, Mandel og PrimeraSRI.

Dette er forslagene jeg liker best.

1.

Originally posted by PrimeraSRI

Andre E'er

8.jpg

2.

Originally posted by MSpeed

vet ikke helt om det er forsent å komme med en til men jeg har da lagd enda en..veldig enkel og brukte bare 2 min på den..

Perel_Import_4_.jpg

3.

Originally posted by Mandel

Perel_forslag_av_Mandel.jpg

EDIT:

Prøvde på nytt..

Blei bedre denne gangen..

Hvis du vil bruke dekalen, så har jeg den som enkelt-fil..

Synes dere burde la panser og front få være ganske cleant, evt. noen små http://www.Perel-import.com stickers nede på fangeren.

Bruk bakruta og bakfangeren til merke-reklamen, for det er der folk ser det lettetst.. ( når de ligger bak bilen i trafikk osv )

hmm..tja. det var vel det..

Mvh Mandel

Sånn, dette er forslagene jeg kan tenke meg å gå videre med.

PrimeraSRI:

Ikke så mye som bør gjøres med den, liker den veldig godt, clean,bra synlig og helhetlig pent. men om du får til noe som kan gi den lille prikken over i`n. Så kan du prøve på det.

MSpeed:

Den siste din hadde mye bra i seg føler jeg. Om du bruker litt mer tid på å utvikle den til no enda bedre har du gode muligheter.

Mandel:

Du har også et godt utgangspunkt med en litt annen variant enn de andre har valgt. Det skal uansett stå: Perel Import med den type E`r jeg har sagt tidligere i posten å de fleste da har brukt.

Husk at det er Perel Import og ikke dekalene som skal komme i fokus her. Så om du velger å ha forskjellig farge på dekal/tekst blir opp til deg å finne ut hva som lønner seg. men ikke mer enn 2-3farger. Skygge/kant rundt gjør ofte susen.

Lykke til igjen!! ;)

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to snart klare. De er nesten like. All tekst og farge på de er likt, men er to forskjellige farger på to forskjellige dekor. En som er litt "anonym" og en som er litt mer voldsom. Poste begge? ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Har to snart klare. De er nesten like. All tekst og farge på de er likt, men er to forskjellige farger på to forskjellige dekor. En som er litt "anonym" og en som er litt mer voldsom. Poste begge? ;)

Ok, post i vei :)

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider