The cowboy Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 får vel slenge ut et bilde jeg og da.. selv om min ikke er noe skryte element.. hehe! er en Honda Concerto, 94 model.. ikke spør om spec, for det vet jeg ikke.. hehe! den hadde en gang i tiden ca 125 hester, men hvor mange som er på beite nå er uvist.. den blir fårhåpentlig snart byttet ut med amerikansk muskel da.. og RWD.. hehe :D slik ser den hvertfall ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jdmeg2 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Siter keep it JDM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Engine: 2.0 i-Vtec 155HP Tiptronic Automatic Interior: Black Leather Exterior: Graphite Pearl Honda Sport Pack 2.0 City Pack Wheels/Tires: 17" OZ Superturismo GT Nokian Hakka V 225/45/17 Supension/Braking: Honda Suspension Pack 22-28mm Audio/Electronics: Original Future Mods: Double exhaust, Air Filter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinungK Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Honda CR-V 2,0 ES Aut 2002 Bilder fra bilbutikken ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cristina Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Jeg er super fornøyd med min Honda Cr-v :D den er fra 2007 og bruker diesel...mer vet jeg dessverre ikke. Det er derfor jeg ble med på forumet,håper å lære mer om biler og sånnt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Jeg er super fornøyd med min Honda Cr-v :D den er fra 2007 og bruker diesel...mer vet jeg dessverre ikke. Det er derfor jeg ble med på forumet,håper å lære mer om biler og sånnt :) Ta deg en tur ut i bilen, hent vognkort og instruksjonsbok, ta med disse inn og sett deg inn i hvilken utgave du har, motoreffekt osv. Det er et godt utgangspunkt for videre tilegning av kunnskap :) NB! Husk å ta med vognkort og instruksjonsbok ut i bilen igjen etter at du har lest og lært. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Desember 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 min 1995 EJ2 med b16a2 swap. Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg