2my Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Eg har hørt at en bygdetulling med Calibra har filma Get away in mosjøen.... det hadde vist ikke gått så bra får de plukka opp bilen fra en elv med kranebil.... filmen skal vist ligge på hjemmesia hans... men finner den ikke Noen av dere som har sett noe på nettet om dette... hapyhappy Siter *Løfte *Svimle *Grave *Valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 jeg har sett noen bilder av en bil som ble tatt opp fra en elv/innsjø den hadde bare snuta nedi, men den TEITE kranbil sjåføren hadde gått ut i vannet festa vaieren i FRONT så bilen hadde fått en 180 graders. det de ikke viste var at i bagasjen var en HELT uskada stereo til MANGE tusen flere basser og forsterkere M.M nydelig.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2my Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by bing jeg har sett noen bilder av en bil som ble tatt opp fra en elv/innsjø den hadde bare snuta nedi, men den TEITE kranbil sjåføren hadde gått ut i vannet festa vaieren i FRONT så bilen hadde fått en 180 graders. det de ikke viste var at i bagasjen var en HELT uskada stereo til MANGE tusen flere basser og forsterkere M.M nydelig.. vet du om en side de bildene ligger? :pisser: :ssip: Siter *Løfte *Svimle *Grave *Valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Desverre så husker jeg det ikke, er LENGE siden jeg så dette, var i tidlig sommer engang.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by bing jeg har sett noen bilder av en bil som ble tatt opp fra en elv/innsjø den hadde bare snuta nedi, men den TEITE kranbil sjåføren hadde gått ut i vannet festa vaieren i FRONT så bilen hadde fått en 180 graders. det de ikke viste var at i bagasjen var en HELT uskada stereo til MANGE tusen flere basser og forsterkere M.M nydelig.. Kan vel ikke være denne?? for denne bilen blir dratt opp i ræva.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Enda et bilde! Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 and another one.. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 siste bilde Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2my Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 synst no det derre var en tåpelig måte å vaske bilen på.. :???: :???: :???: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: Siter *Løfte *Svimle *Grave *Valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 lukta præza lang vei allerede ved første bildet. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by CrZy_T lukta præza lang vei allerede ved første bildet. Han hadde det sikkert gøy med is-kjøring, en liten stund før han dro igjennom! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Hva er det det står på skiltet? ser ut som bokstaver på slutten.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Dr_S Hva er det det står på skiltet? ser ut som bokstaver på slutten.... Det ser ut som et omvent svenskeskilt? Hvor er dette fra da??? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Originally posted by suggen Det ser ut som et omvent svenskeskilt? Hvor er dette fra da??? Husker ikke hvor jeg fant bildene men jeg tror det var en på Gti klubben's forum som hadde lagt ut en link til siden hvor de bildene var. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Originally posted by Dr_S Hva er det det står på skiltet? ser ut som bokstaver på slutten.... E93 APV eller no sånt... ekke verdensmester til å tyde ... kankjse 693 APV .. uansett ... vanskelig og se ... *faens blitz* Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg