Gå til innhold

Noen som har bilder fra treffet på Rudskogen fredag 7mai?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by TurboKnut

Jeg har ca 30 bilder derfra, mest av japsebilene + Sunnyparkeringen i jordvollen - kan maile dem til deg.

 

Kan du maile meg også?

 

tore@tvangsinnlagt.no

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge de opp jeg vet du, hvis godeste turboknut vil det da?

 

Men aller først må jeg få bildene;)

 

 

Søndag? ikke mitt bord det gitt.. er nok erik som må surre seg til det.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke vært på bane med den. Det er en bil som jeg solgte i dag faktisk, og jeg har ikke lyst til å flå rundt på en bane i alles påsyn med en bil som er til salgs.

 

Den svarte Sunnyen mistet plutselig grepet - det virket nesten som om noe skjedde sånn at bilen kuttet - og snurren som kom da var nok umulig å få gjort noe med. Heldigvis gikk det bra med bilen, litt vask og polering så er nok merkene borte. Forøvrig så er den ganske grom.

Sunny GTI-R er som jeg har nevnt i andre tråder en meget sjelden bil siden kun 693 stykker ble produsert med venstreratt, og bare 500 var ment for gata (som homologiseringsbiler).

Hvor mange som er igjen av dem vet jeg ikke for mange har levd et hardt liv i skogen og på bane, og drar du av veien i 180 med en slik er nok ikke engang askebegeret helt etterpå, så da er det bare å finne et nytt karosseri.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt snakk om 400, og dette var vel jomfruturen etter en lang vinter med skruving så jeg tror ikke de fyrte med maks køl. En original GTI-R har 220 hk eller 245 som min bil har (er en Rally-utgave som ikke ble rallybil).

Om bilene er gate eller rallybiler kan du lese av chassisnummeret.

De som var ment for rally har ch nr 00001 - 00150 mens gateutgavene startet på 20000 og gikk til 20543. Det er også litt forskjell på tettheten mellom sveisepunktene, utstyrsnivå og støydemping samt at de første har en avgass som er vanskelig å få gjennom en kontroll.

Min bil var det en (da) 48 år gammel sjokoladefabrikk-eier i Milano som forbarmet seg over da den var ny og han hadde den til jeg kjøpte den for tre måneder siden. Den hadde da kun 76.000 km på telleren og var for det meste brukt til småkjøring rundt i Milano. Min bil har nok heller det minuset at den er ganske daukjørt.....

Fyren som eide bilen var mange-millionær. Jeg kjøpte bilen samme dag som den ble avertert for salg, og jeg betalte nesten 100.000,- kontant for den. Allikavel så fikk jeg tre uker senere en anmodning i posten fra han om å betale ca. 220,- Nkr ekstra for kostnadene som biltilsynet tok for å føre bilen ut av registrert og tollpapirer for exporten. Ikke rart at fyren var millionær...

 

 

Det er lagt ut noe mer info om den sorte GTI-R'n her: http://www.maxrpm.tk/

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår