Gå til innhold

NSK Trøndelags Bilmønstring på KBS søndag 16. mai

Ranger emnet

@lpher

Anbefalte innlegg

Greit nok treff med en del skikkelig fine biler inniblandet med, etter mitt syn, litt vel mange 'vanlige biler'.

En ting irriterte meg dog noe grenseløst, og det var at speaker som intervjuet bileiere hele tiden var så utrolig interessert i hva bilene deres kostet, hvor mye hadde de kostet som nye, var de dyre å reparere+++ Kunne ikke fjotten spurt litt mer om det tekniske og gitt faen i hvor mye penger de ulike eierene hadde lagt i bilen?!

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var endel bra biler ja!

Mercedes var det mange gamle av gitt! Fine de, far hadde sikkert likt de... Men SEAT var dårlig representert, hadde jeg visst det, hadde jeg kjørt rett inn når vi kom.

:D

Trodde det var for sportsbiler, men var mye annet der. Anser ikke en standard gammel SLK, for en sportsbil (sikkert SLK 200 - går som ei bøtte møkk). Spesielt ikke med standard felger og ingen modifikasjoner. Sorry meg. Men den nye SLK-en har jeg ikke sett før, og den var kul!

Tok noen BILDER!

Var mye sol og eksperimenterte litt med lysnivået, ikke vellykket alltid.. Har ikke lastet opp fullversjon av bildene, så det er ikke noe galt når man klikker på det...

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

kom litt sent men her er noen bilder.. Er en slik next knapp nederst for å gå til neste side.

Klikk her for flere bilder..

Må si det var noe kjent med det første bildet på den linken ja...

Så det var noen som så leketøyet selv om jeg gjemte det bort i boligfeltet ved KBS...

:D

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble uheldigvis litt seine pga både vær og en fyllesjuk dude.. Men etter det jeg så, så skulle leon heller vært inne på området istedet for mye annet som var der.. Vi tenkte ikke vi gadd å vaske cossiene engang pga det ble sagt det var bare sportsbiler og entusiastbiler.. Joggu sa jeg smør :D

Traff på en hissig 50-åring som ikke hadde snøring på folkeskikk etterpå, han fikk hilse på Arne , roa seg da gitt.. pussig.. :cool:

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider