Gå til innhold

Bronsje drev til Pontiac fordeler ønskes

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Trenger drev til fordeleren min, Sverre Kahrs har drite på draget som vanlig, så viss noen her hadde ett ligende hadde det vært fint. Pris blir vi sikkert enige om.

Er også inntresert i informasjon om hvor jeg kan få tak i det, eventuelt andre butikker som har det på lager.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T/A 455

hehe, går for lang tid må ha det før helgen.

Hehe, ja da så....så fort går det jo ikke..

Bestillte selv noe fra Street&Performance i Arkansas...tok ca 5 dager levert med UPS

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bronsje drev ligende, men det er slitt. Jeg glemte å ha på olje før jeg satt det inn. Viss jeg nå smører det inn med olje å setter det inn vill det da slites mer? Er slitt bort en del i nedkant på alle sporene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så uvanlig at bronsje drev slites til å begynne med, før det får "gått seg til" mot kammen, og bør byttes ut etter dette. Det nye bronsje drevet vil da få lengre levetid enn det første...

Regner med at det er ståldrev på kammen ettersom du skal ha bronsje på fordeleren? isåfall tror jeg ikke kammen tar noe skade av det....

Men det er jo ikke koselig å tenke på at materialet som er slitt bort flyter rundt i motoren. Bruk bra oljefilter!

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det er stålkam ettersom det er rullekam. Er ikke bekymret for kamen, men heller det at jeg plutselig står der uten fordeler drev igjen :rolleyes: . Var heller ikke noe morsomt å se forholdsvis store mengder spon i oljefilteret. Det er egentlig hovedproblemet for meg. Riktig nok er ikke bronsje like hardt som jern og stål men tror det kan bli noen pene riper viss bronsje skulle flyge rundt i motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det går bra å ha litt olje på det gammle drevet, å at det da holder uten at store flak med bronsje flyter rundt i olja mi. Skal ut å kjøre på Søndag, så det får bare holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider