EilertseN Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Har lenge lurt på hvor jeg kan få kjøpt reklame klistermerker som momo,nos,K&N, osv...... Har også sett på forumet til stadig at folk har sett etter dette,til da jeg kom over denne weben :¨ http://www.streetdecals.net Dette er decals som ikke forsvinner etter en vask,med 5 års garanti. Så skjekk ut dette.. Mvh. Eilertsen Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 dette er jo vanlig folieskåren dekor som du får hos din lokale skiltmaker/bil dekoratør med samme utegarantien. ingen vits å bestille fra nettet når du kan besøke noen lokalt som lager akkurat det du ønsker og monterer det for deg. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by EilertseN Har lenge lurt på hvor jeg kan få kjøpt reklame klistermerker som momo,nos,K&N, osv...... Har også sett på forumet til stadig at folk har sett etter dette,til da jeg kom over denne weben :¨ http://www.streetdecals.net Dette er decals som ikke forsvinner etter en vask,med 5 års garanti. Så skjekk ut dette.. Mvh. Eilertsen Har spurt akkuratt om det samme ett eller annet sted på forumet, men har ikke fått noen bra svar. Og lurer fremdeles på det :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 hva lurer du på? jeg ville styrt unna den sjappa der, virker veldig useriøst ut, og når de påstår at en decal tar 7dager å lage osv, BULLSHIT. en folieskåren logo tar maks 20min å mekke. (er skiltmaker/bildekoratør selv) også sier de at et decal sett til sidene tar under 2timer å montere, vel dette er også veldig tvilsomt, skal det gjøres skikkelig og fint så tar det lengre tid, jeg bruker ca. 3-4timer på en bil, alt kommer an på hvor mye profiler og dill som er i veien, men viss det er helt flatt så går det kjappere. Og viss dette monteres av en privatperson som har null kunnskap om hvordan dette gjøres så tviler jeg på om resultatet blir så pent. my 2 cents. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Skilt og Dekor firma i Lillehammer: Nyprofil AS Besøksadresse: Hagev. 3 2613 Lillehammer Telefon 61 22 25 00 henning.hansen@nyprofil.no Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg