Gå til innhold

Klistermerker\decals!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har lenge lurt på hvor jeg kan få kjøpt reklame klistermerker som momo,nos,K&N, osv......

Har også sett på forumet til stadig at folk har sett etter dette,til da jeg kom over denne weben :¨

http://www.streetdecals.net

Dette er decals som ikke forsvinner etter en vask,med 5 års garanti.

Så skjekk ut dette..

Mvh.

Eilertsen

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EilertseN

Har lenge lurt på hvor jeg kan få kjøpt reklame klistermerker som momo,nos,K&N, osv......

Har også sett på forumet til stadig at folk har sett etter dette,til da jeg kom over denne weben :¨

http://www.streetdecals.net

Dette er decals som ikke forsvinner etter en vask,med 5 års garanti.

Så skjekk ut dette..

Mvh.

Eilertsen

Har spurt akkuratt om det samme ett eller annet sted på forumet, men har ikke fått noen bra svar.

Og lurer fremdeles på det :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva lurer du på?

jeg ville styrt unna den sjappa der, virker veldig useriøst ut, og når de påstår at en decal tar 7dager å lage osv, BULLSHIT. en folieskåren logo tar maks 20min å mekke. (er skiltmaker/bildekoratør selv)

også sier de at et decal sett til sidene tar under 2timer å montere, vel dette er også veldig tvilsomt, skal det gjøres skikkelig og fint så tar det lengre tid, jeg bruker ca. 3-4timer på en bil, alt kommer an på hvor mye profiler og dill som er i veien, men viss det er helt flatt så går det kjappere. Og viss dette monteres av en privatperson som har null kunnskap om hvordan dette gjøres så tviler jeg på om resultatet blir så pent.

my 2 cents.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider