R666 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Hei Noen som vet hvor jeg kan få tak i hvite instrumenter til gtr'n min? Eller en annen farge da.... Hvordan kobler jeg fra den startsperre greia? Begynner bli ganske :mad: på den.... mvh Puff Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkDog Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 jeg kan maile deg speedo skjiver vis du vil...er sånne som man skriver u på photo papir eller plast du kan skjifte farge og fikse på dem med photo shop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Høres bra ut. Kan du sende skiver til meg også???? energyespen@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by DarkDog jeg kan maile deg speedo skjiver vis du vil...er sånne som man skriver u på photo papir eller plast du kan skjifte farge og fikse på dem med photo shop Kunne godt tenkt meg skiver også. Mail adressen er stian.hjertas@fagbokforlaget.no Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Hei Mail til meg også :D Svein_holten@hotmail.com Mvh. Puff Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpower Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Hei, gidder du å sende til meg oxo? e30spen@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Hei. Tusen takk for skivene, skal bare se om jeg får krympa de litt :D Tøffe greier, egen designa skiver....bøst mvh Puff:) Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkDog Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 jupp ingen prob...funket fint på min bil di skivene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by DarkDog jeg kan maile deg speedo skjiver vis du vil...er sånne som man skriver u på photo papir eller plast du kan skjifte farge og fikse på dem med photo shop Takker! ;) Ser meget bra ut! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Puff Hei. Tusen takk for skivene, skal bare se om jeg får krympa de litt :D Tøffe greier, egen designa skiver....bøst mvh Puff:) Må de krympes for å passe? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hei Når jeg printa de ut kom de på et helt A4 ark, så de var enten nye instrumenter, eller å krympe de litt....valgte da det siste :D Men skal prøve de i et annet program enn paint(ikke verdens beste redigerings program) Skal bli tøft det der, nakne damer på turtelleren??? :rolleyes: Mvh Puff Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 et til eg og ? :) apriliajustin@hotmail.com Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Er de hvite instrumentene samme som disse? Hvite Instrumenter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiD Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 hadde vært artig om noen hadde liggende til F'en også (BA versionene) hadde spart meg for en masse arbeide :) Siter MAZDA (MPS) 323F Real Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hva slags papir er det best å bruke da? skal en satse på fotopapir? (sånn tykt glinsende greier) eller på tynt ekkelt A4 ark.... Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg