kaizer Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 æh! meg og vil ha sånne!! fint hvis noen kan sende meg. roger@waterlogic.noalacocaina Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 :mad: angry Skulle printe de ut på vanlig a4 ark, for å se hvordan det ble.... Lite blekk og farger gjorde at kun det over 200 vistes....hehe, greitt nok det :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkDog Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 tror der er best at du bruker lit tykt photo papir.men vist du har en bra skriver kan du skrive ut på transparang det var det jeg gjorde. fiksa så tallenne ble gjenomsiktige og vips.jeg kan se hvor mye fart jeg har når det er mørkt ute..snopt :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvott Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Kan du sende meg å? Norvott@hotmail.com Siter -vw golf II (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiD Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 eller gjør det som proffene!! ;) stikk på et firma som mekker reklame skilt! få den orginale dimensjonene på plate laser kutta, i gjennomsiktig vinyl som er ca like tjukk som orginalen. så legger du på et lag med en farga transparang,(farge som skal lyses opp i mørket) for så å få laga klistremerke av den nye skiva du skal ha, (2stk) ene er reversa, og den legger du på baksia, så legger du nok et lag med nesten helt blank transparang bak på for så eventuelt legge på tett i tett med små svarte prikker akkurat der lys pærene sitter,(alt dette for å få lyset riktig fordelt og at det ikke skal bli farve forskjell på skiva) så etter litt mekking så har du nok feete skiver der :) men husk nå at klistremerkene skal kun være gjennomsiktig der tallene og linjene er :) Siter MAZDA (MPS) 323F Real Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Takker for tipset ZiD, får se hva jeg gjør, prøve demontere litt i helga for å få en liten oversikt over hva jeg kan gjøre. Skal prøve få koblet ut den startsperre greia samtidig, så det blir mulig å starte bilen på normalt vis.... Usj, bytte olje snart...tikk tikk tikk. Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Kan noen sende til meg også, trenger nye instrumenter??? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 adr er uno.klafstadbakken@moller.no[/u] ;) Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Hehe, skulle akkurat sende pm for å spørre etter adresse. Kan sende når jeg kommer hjem fra jobb :) Mvh Puff Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 :D Thanx :D Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Puff Takker for tipset ZiD, får se hva jeg gjør, prøve demontere litt i helga for å få en liten oversikt over hva jeg kan gjøre. Skal prøve få koblet ut den startsperre greia samtidig, så det blir mulig å starte bilen på normalt vis.... Usj, bytte olje snart...tikk tikk tikk. Lag en forkalring da på hvordan du koblet ut startssperra, sikkert greit for andre å vite også! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Kan gjøre det, skal se om det er mulig å koble sammen noe greier bakom der, må da være mulig, tror jeg har noe koblingsskjemaer liggende. Avbiter å noen halvlitere så skal det bli en ordning :D Eventuellt sette inn en bryter i stedet, hadde vært litt fansy det da, liker brytere..... Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Er det original startsperre på gtr og er det noen problemer med de? eller er det DEFA startsperre dere prater om??? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Det jeg mener er den angry :ass fucku flushit chip tingen så jeg må stikke inn i et hull for at jeg skal kunne starte gtr'n. På den forrige gtr'n måtte jeg holde chippen inntill en sort klatt ved siden av tenningslåsen. Dette begynner jeg da å bli ganske irritert på, å har da derfor bestemt meg for å fjerne den :D PS: har du bilde av felgene du skal selge??? Er de til mazda? Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Er til Mazda ja, satt på GTRen når jeg kjøpte dem! 5*114,3 ET40! To av felgene er ripet opp, den ene mer enn den andre så du må nok kjøpe 1 ny, og 2 av dekkene er utslitt mens de to andre er helt fine! Camberen og spissinga var helt på trynet når jeg fikk bilen skjønner du:( Muttere og senterringer følger med også er det skrudd lokk med låsering på! Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg