UnO Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Bruk Photoshop også endrer du størrelsen på bildet! Der kan du endre størrelsen ned til millimeteren... Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by UnO Bruk Photoshop også endrer du størrelsen på bildet! Der kan du endre størrelsen ned til millimeteren... Ok! Ingen som har målene på instrumentene liggende tilfeldigvis? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Har ikke prøvd det enda, men det er ihvertfall planen:D Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by UnO Har ikke prøvd det enda, men det er ihvertfall planen:D Oki! Gi en tilbakemelding da. Litt off topic: Hvor fikk du tak i EBC skiver og klosser til bilen? Var det dyrt? Ser at du har der i følge signaturen. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Beklager, men det vet jeg ikke, var på bilen når jeg kjøpte den! Er rå bremser, bortsett for at klossene blir veldig fort varme, de er bare litt bedre enn originalklossene!! nesten så det gikk galt under litt testing mot en Golf 1,8T:D Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Darkstar Oki! Gi en tilbakemelding da. Litt off topic: Hvor fikk du tak i EBC skiver og klosser til bilen? Var det dyrt? Ser at du har der i følge signaturen. Ring Brakes Norge på 22645474 og ta en prat... De lager på bestilling;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 JEg bør vell printe ut skivene på et gjennomsiktig ark, hvis jeg vil ha lys da det er mørkt..men hvordan skal jeg få hvit farge på det blanke arket? normalt så er jo arket hvitt.. Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Mail gjerne til meg også :D jens-lund@c2i.net Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Kan det være disse? Hvis ikke hadde noen giddet å maile bildene til meg også :) armtangj@start.no Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Heisann Har ikke eksperimentert mer med det der, prøver så godt jeg kan med å få solgt bilen, så blir sikkert ikke prøvd heller.... Jeg har bare paint å leke meg med, men hvis du har et bedre program er det sikkert lettere :) PS : si fra om dere vet om noen som vil ha seg en morsom bil da :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by Puff Heisann Har ikke eksperimentert mer med det der, prøver så godt jeg kan med å få solgt bilen, så blir sikkert ikke prøvd heller.... Jeg har bare paint å leke meg med, men hvis du har et bedre program er det sikkert lettere :) PS : si fra om dere vet om noen som vil ha seg en morsom bil da :D Hei Puff! Har akkurat solgt min, men det er en til som skal ha GT-R som jeg vet om. Hvor mye skal du ha for den? Skal tipse han om din jeg. lykke til -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engken Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Informasjon om hvor stor skivene skal være når de skrives ut ligger i bildefila. Det fungerer sikkert ikke i Paint, men med Macromedia Flash MX er det pare og trykke print og skivene kommer ut i rett størrelse. Jeg fikk bildene av DarkDog (som sikkert de fleste av dere andre gjorde også) så de av dere som sliter bør vurdere et litt bedre bilderedigeringsprog. Jeg kan skjekke bildene når jeg kommer hjem og legge ut målene bildene skal skrives ut i slik at de av dere som ennå ikke har fått det til kan prøve. Siter Mazda 323 GTX - x Ford Scorpio 2.8i 4x4 Giha (SOLGT) x Ford Scorpio 2.0 (SOLGT) x Mazda 929 HB (SPIKER) x Ford Sierra 2.0 (STJÅLET) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engken Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Til A.M.T. Det er de skivene ja... Siter Mazda 323 GTX - x Ford Scorpio 2.8i 4x4 Giha (SOLGT) x Ford Scorpio 2.0 (SOLGT) x Mazda 929 HB (SPIKER) x Ford Sierra 2.0 (STJÅLET) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by engken Informasjon om hvor stor skivene skal være når de skrives ut ligger i bildefila. Det fungerer sikkert ikke i Paint, men med Macromedia Flash MX er det pare og trykke print og skivene kommer ut i rett størrelse. Jeg fikk bildene av DarkDog (som sikkert de fleste av dere andre gjorde også) så de av dere som sliter bør vurdere et litt bedre bilderedigeringsprog. Jeg kan skjekke bildene når jeg kommer hjem og legge ut målene bildene skal skrives ut i slik at de av dere som ennå ikke har fått det til kan prøve. Takker ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IPturbo Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 En ide ville jo være å trykke de ut på Elektro Luminecente plast ark. Da ville dere få slike selvlysende instrumenter hvor selve skiva gir fra seg lyset. Har sett kit til salgs på nettet. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg