Darkstar Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by IPturbo En ide ville jo være å trykke de ut på Elektro Luminecente plast ark. Da ville dere få slike selvlysende instrumenter hvor selve skiva gir fra seg lyset. Har sett kit til salgs på nettet. Tommy Vet du om noen som kan gjøre dette da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IPturbo Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Er GDS kit, så regner med at det kan man gjøre selv, skulle ikke være stort vanskligere en å bruke vanlige ark. Titt her (kit) og her Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Noen som har bilde av hvordan det tar seg ut ferdig "montert" i bilen med de hvite instrumentene? :) Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by DarkDog jupp ingen prob...funket fint på min bil di skivene Hei, har du noen bilder av hvordan det så ut hos deg DarkDog?? mvh Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 hvordan får man limt på de hvite skivene da? man må vell skru av nåla på ett eller annet vis..ser at det er 2 skruer der..men er det noe problem å få av glasset forran skivene? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engken Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Montering: Du kan løfte av nåla på speedometeret og på turtelleren, skru av de to skruene på hver side og legge de nue skivene oppå. Nålene på temp. måleren og bensin måleren må du IKKE løfte av! Det du gjør er å lage et snitt fra hullet til nåla og ned til nærmeste hjørnet og "trer" de nye skivene rundt nåla, det blir nesten ikke synelig. Good luck! Siter Mazda 323 GTX - x Ford Scorpio 2.8i 4x4 Giha (SOLGT) x Ford Scorpio 2.0 (SOLGT) x Mazda 929 HB (SPIKER) x Ford Sierra 2.0 (STJÅLET) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Noen som har fått montert hvite skiver da? Eg får ikke størrelsen til å passe. Har lyst å skifte belysningen også.... til blått lys! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engken Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Darkstar Noen som har fått montert hvite skiver da? Eg får ikke størrelsen til å passe. Har lyst å skifte belysningen også.... til blått lys! Hei. Bruk (f.eks) Macromedia Fireworks MX for å skrive ut bildene, da kommer de ut i akkurat samme størrelse som de originale skivene. (Info om hvor store bildene skal skrives ut ligger i bildefilen, sett at du lagrer filen i samme format og størrelse. Lag en kopi du kan jobbe med.) Det sitter grønne hetter på pærene, disse kan sikkert byttes ut med blå (selges til parklys o.l.). Selve skiva er grønn innvendig, men tror kanskje det blir blått lys likevel. Testet ut røde skiver, bare for morro skyld. Blir nok nor annet etterhvert. Ble litt dårlig bilde, lyser bedre i mørket. Siter Mazda 323 GTX - x Ford Scorpio 2.8i 4x4 Giha (SOLGT) x Ford Scorpio 2.0 (SOLGT) x Mazda 929 HB (SPIKER) x Ford Sierra 2.0 (STJÅLET) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Neon som kunne ha sendt meg hvite instrument skiver til GT-R på mail, helst i orginal størrelse. :cool: Har fått de en gang før, men har hatt PC kræsj og borte ble de. stian.hjertas@fagbokforlaget.no Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Her er bilde av mine hviteinstrumenter fra Birba racing Lyse omgivelser: Halv mørkt : Dash: Kjøpt på AST performance Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by MazdaLaVista Her er bilde av mine hviteinstrumenter fra Birba racing Lyse omgivelser: Halv mørkt : Dash: Kjøpt på AST performance Går skivene til 260 km/t? Blir det ikke en viss misvising i forhold til det som er "sann" hastighet da? Eller har Birba Racing løst det på en smart måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Er riktig det, men det har trekkt det lenger, avstanden mellom 10 0g 20kmt er den samme som tidligere, så det blir rikrig allikevel. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by MazdaLaVista Er riktig det, men det har trekkt det lenger, avstanden mellom 10 0g 20kmt er den samme som tidligere, så det blir rikrig allikevel. Skjønner. Kjekt med skiver som går til 260 da, siden GT-R ikke stopper ved 240 km/t. :rolleyes: Er det noe galt med termostat-nåla di eller? Ser rimelig henglsete ut, som om den henger utenfor skiven på en måte. Edit: Ser ut som det er skiven som gjør at nåla ser henglsete ut.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Ja den ser litt hengslete ut , den delen som gjør at nålen på både bensinmåler og tempmåler ikke skal gå under null (de gjør nemlig det) mangler, det merket jeg ikke jeg før jeg hadde montert det sammen, også har jeg ikke gjort noe med det, men ja, ser litt "hengslete" ut de første 2 min du har bilen igang, før tempem begynner å stige. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Kan en eller annen sende meg skivene også? pslaattl@online.no Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg