Konrad Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Da er det ikke lenge igjen. Vi gleder oss og ønsker alle velkommen. http://www.bilmekaniker.no Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Noen herfra som skal dit eller?? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Jeg har planer om å kjøre da. Spent om MX-5 går raskere rundt Rudskogen enn 323 GT-R :) . ( Med de begrensningene sjåføren har = meg. ) Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Åpent for alle eller bare for de som jobber i bauda? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by momo Åpent for alle eller bare for de som jobber i bauda? Originally posted by Konrad Vi gleder oss og ønsker alle velkommen. Det burde svare på spørsmålet ditt. Det var kanskje litt skjult i teksten der oppe da. :D Jeg tror forresten at jeg kommer jeg og hvis ikke noe annet dukker opp. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Tja... "Vi gjør som sist og lager førstemann til mølla prinsippet for bane kjøring Dere melder dere på fortløpende i sekretariatet når dere kommer til banen." Gjelder vel kontorrotter som meg også håper jeg.. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Jeg kommer iallefall :) Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Noen som har noen bilder? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 det var tragisk.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Synes det var kult jeg! Riv & Røsk AS på drifter`n er alltid kult :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Hans Synes det var kult jeg! Riv & Røsk AS på drifter`n er alltid kult :D Var du der å kjørte? Skjønner ikke at du syns det var Tragisk "BMW-328" dumt at noen knakk speilet ditt som du skrev, men det var jo ikke tragisk!?. Ingen som har noe film eller bilder fra treffet de kan legge ut da? lager en tråd om det i mediaforumet jeg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 50spenn for inngang.. har vært å kjørt der 2-3 ganger tidligere i år..da var det værtfall ikke slikt.. Så glemte jeg seff lappen. Var ikke snakk om å få kjøre..Aldri vist denne tidligere.. Så var det da noen som "knakk" speilet på bilen.. så var det jo veldig dårlig oppmøte.. På sportsvogn og gatebilklubben sin dag var det jo smekk fult:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by BMW-328 50spenn for inngang.. har vært å kjørt der 2-3 ganger tidligere i år..da var det værtfall ikke slikt.. Så glemte jeg seff lappen. Var ikke snakk om å få kjøre..Aldri vist denne tidligere.. Så var det da noen som "knakk" speilet på bilen.. så var det jo veldig dårlig oppmøte.. På sportsvogn og gatebilklubben sin dag var det jo smekk fult:) 50,- for inngang syns jeg er ok, da blir det jo billigere å kjøre, det er jo underholdende å være tilskuer og. De kunne kanskje informert mere om ingangspenger på forhånd?, kanskje de gjorde det, fikk det bare ikke med meg. Greit for meg at de ikke slipper ut folk som ikke kan vise at de har førerkort. Dårlig oppmøte syns jeg nesten er bra, da blir det god plass på banen. Bare det ikke går i underskudd. På NSK dagen var det for fullt, så var det en Porsche som kjørte litt unsafe på banen der. Litt stygge forbikjøringer, skjønner at det er kjedelig å ligge å stange men. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Hersker Hans Var du der å kjørte? Skjønner ikke at du syns det var Tragisk "BMW-328" dumt at noen knakk speilet ditt som du skrev, men det var jo ikke tragisk!?. Ingen som har noe film eller bilder fra treffet de kan legge ut da? lager en tråd om det i mediaforumet jeg. Nei, kjørte ikke.. Bare så på og filma litt.. Drita kult å se deg på banen!! Heheh, satser allt :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Hans Nei, kjørte ikke.. Bare så på og filma litt.. Drita kult å se deg på banen!! Heheh, satser allt :D Brukte 8 dekk den dagen gitt 6 av de stod bak da, du skulle kommet bort å hilst på, vi filma masse fra Ratata sin Chevelle og bilen min, det hadde vært knall om jeg kunne fått en kopi av filmen din kanskje. Kan jo overføre litt porto ++ for bryderiet med å sende en CD evt? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg