Henrik H Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 noen av gutta som filma litt i volvoene og :) Se om kanskje kan få laga noe film... Men alt i alt en supermorro dag!! Skal prøve å få kjørt på samtlige bauda-treff!! Billig, lite biler, lite kø! Greit nok at det ikke er så kult å se på, men for å være ærlig så driter jeg i det! Det er kjøre som er gøy ;) :D Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
csolem Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Bilder Rudskogen 18. mai Siter MB 300SD w126 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 har masse film ja. må bare få redigert det så blir det tøft :> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Hans Synes det var kult jeg! Riv & Røsk AS på drifter`n er alltid kult :D :D :D :D :D :D Ble neten bare inboard filming fra Chevy og BMWeee. Se om jeg får tid en dag med å bli ferdig med redigering. HPK du kan jo slenge filmen bortom meg så kan jeg fikse at Hersker'n får den. Morro? JAAAA! Og takk til Hersker-Hans for lånet av 1 par harde dekk. Tok sin tid å "drepe" de! :D :D :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by Ratata :D :D :D :D :D Ble neten bare inboard filming fra Chevy og BMWeee. Se om jeg får tid en dag med å bli ferdig med redigering. HPK du kan jo slenge filmen bortom meg så kan jeg fikse at Hersker'n får den. Morro? JAAAA! Og takk til Hersker-Hans for lånet av 1 par harde dekk. Tok sin tid å "drepe" de! :D :D :D :D Har et sett til med slitesterke bakdekk hvis det skulle være mangel på det ;) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Hersker Hans Har et sett til med slitesterke bakdekk hvis det skulle være mangel på det ;) WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! :D :D Men må først få tak i noen 14" dekker så jeg kan kjøre lovlig til & fra...... :rolleyes: .......eller nye felger til de nye dekka........ *kremt ?* åssen går det med "saken"? ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Ratata :D :D :D :D :D Ble neten bare inboard filming fra Chevy og BMWeee. Se om jeg får tid en dag med å bli ferdig med redigering. HPK du kan jo slenge filmen bortom meg så kan jeg fikse at Hersker'n får den. Morro? JAAAA! Og takk til Hersker-Hans for lånet av 1 par harde dekk. Tok sin tid å "drepe" de! :D :D :D :D Ska gjørra det! Kan jo brenne det på en cd eller no så kan du få gitt det til hersker`n.. Du treffer vel han oftere enn meg... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Hans Ska gjørra det! Kan jo brenne det på en cd eller no så kan du få gitt det til hersker`n.. Du treffer vel han oftere enn meg... Skal ikke se bort i fra det ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg