vågsæter Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Noen som vet noe mer en det som står på siden til Eltek om desse elementene? Personlige erfaringer? Vurderer og kjøpe to stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by vågsæter Noen som vet noe mer en det som står på siden til Eltek om desse elementene? Personlige erfaringer? Vurderer og kjøpe to stk. Hei! Har store forventninger til disse selv jeg.. Har bestilt noen av de inn til butikken, så kan jeg komme med en tilbakemelding når jeg har testet de i bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Etter hva jeg vet så kommer det vel en BMW som skal konkurrere i år med de basserne.. Da finner vi ut av hvor bra de er... :D Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Rockford Seat Etter hva jeg vet så kommer det vel en BMW som skal konkurrere i år med de basserne.. Da finner vi ut av hvor bra de er... :D Javel Lars....fortell nå !!! Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Så jo ut til å være ganske spenstige saker både 94 og 96 serien. Synd at de ikke har tatt seg bryet med å integrere tinsel leadsa i spidern. Lyden av leds mot membran er utrolig irriterende når en drar på. Litt skuffa der, hadde gladelig betalt etpar hundre ekstra for det... Noen som vet stoda på dette punktet for 96 serien? Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Hei.. Har "just nu" fått inn to stk inn til butikken.. Å fy f... for noen elementer til prisen!!! De oser kvalitet, finishen og alt er dritbra! Bare jeg får testet de ut nå, så skal jeg komme med tilbakemelding om hvor bra lyden er... *glede seg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Er jo nesten slik at de "må" monteres med magneten ut med det designet. Eyecandy :D Oser jo power av motoren, men det trengs kanskje med en Mms på 235g... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vågsæter Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Da bestiller jeg to stk jeg og. Rizla Så du åssn kasse elementene skulle ha??! 20liter lukket kasse for 12" ??? og 30liter bassrefleks. Stilig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by vågsæter Da bestiller jeg to stk jeg og. Rizla Så du åssn kasse elementene skulle ha??! 20liter lukket kasse for 12" ??? og 30liter bassrefleks. Stilig :D Så vidt jeg, så står det ikke noe oppgitt for bassrefleks kasse for bilstereo... 20l for lukka ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 hvor finner jeg info om disse subbene? fant dem ikke på dynabel sida, er sikkert bare jeg som ikke har leita godt nok. mvh Stian F.H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vågsæter Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 du finner info ved å gå inn på tilbudstorg i nettbutikken. klikke på elementet for så å bla det ned på den sida som kommer opp. Der vil du finne et datablad i pdf format. Hva er fz hz ? ser den er 39. Er ikke dette høyt for en 12" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
POLKMOMO Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 begynner å dra seg til med bmw'n ja......he,he,he. skulle vel kanskje hatt litt mere power, men. burde vel kanskje prøvd med polk momo forsterkere???? håper du rekker å bli ferdig til våler da. da skal riskoker'n min være klar...... håper det blir mange som kommer med stereo bilene sine dit. vet at det er mange rundt omkring i norges land som har kjempe lyd i bilene sine!!!! hvorfor ikke komme til våler for å teste ut lyden a? da får kanskje mds bilene litt konkurranse også, eller alpine, eller rf. kom da vel å bli med på våler banen 21-23mai. mld dere på emma sida. der kommer det mange med hifi lyd i bilene sine vet jeg. ps! masse lyd trenger ikke å koste masse penger Siter DON'T SCREW AROUND WITH YOUR SOUND POLKMOMO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 tror dere at jeg hadde fått bra lyd (til den prisen..) med 2 stk av 9412 og en dynabel monoblock? har en dynabel 4kannaler som jeg er storfornøyd med =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Heggis tror dere at jeg hadde fått bra lyd (til den prisen..) med 2 stk av 9412 og en dynabel monoblock? har en dynabel 4kannaler som jeg er storfornøyd med =) Du blir nok like fornøyd med monoblokka... Har hatt en slik selv. :) Sub'en har jeg ikke sett mere til, enn det som står på sidene til Eltek... Men er litt nyskjerrig, og trur nok jeg ska ta inn et par, for å teste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Jeg hadde heller valgt en stk BF1702 på hver DY9412/10.. Monoblokka blir for lita til 2 stk... Jeg har stortro på disse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg