GeniFx Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Jeg kan si deg at du blir ikke skuffa av de Dynabel basserene ! SKal du ha så burde du bestille ! Ikke noe og tenke på! Mvh Stian Studsrød Siter Stian Studsrød [ ]Honda S2000 [x]Honda Crx Ed9 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Da har jeg bestilt meg 2 stk! Gleder meg villt til å teste ! Hadde veldig lyst å bruke dynabel monoblokken på begge disse,men begynner tvile litt om det kan gå ? Noen teorier ? Bestillte også en seas 4x50 til frontsett... noen som har testet denne forresten ? Fortell hvordan de høres ut da ? bruker dere lukket kasse ? Når jeg vil ha begge i en lukket kasse,bør jeg da ha 20 liter og skillevegg mellom hver ? Eller bygge en kasse som er 40 liter etter elementene har tatt sin plass i kassen ? uten skillevegg inni ? ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Jau da har jeg også kjøpt 2stk dy9410, 10" Hvilken forsterker vil dere annbefale ? Har tenkt litt på dynabel sin monoblokk eller 2 stk dynabel BF1702. Hva trur dere er best av de ? Hadde lyst til og ha sub`ene med magnetene utover.. noen som har tips til hvordan kassen skal lages da? Hvis det går ann og ha magneten utover... Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vågsæter Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Sånn som jeg har forstått det, så er det egentlig bedre å bygge kasse med magnetene vendt utover. Fordi dette gjør at du får et mye mer nøyaktig litermål i kassa. Om du bygger med magneten ut tror jeg du må snu fasen på elementene. Men dette kan du gjøre på mange litt dyrere cd spillere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Om du bygger med magneten ut tror jeg du må snu fasen på elementene. <--Er ikke dette det samme som å la + ledninga gå på - og omvendt? Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 ingen? Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vågsæter Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 er ikke helt sikker på dette. Men jeg vet av erfaring at du kan stille om til "reverse" på iallfall pioneer cd spillere. Om cd spilleren skifter fra + til - og omvendt vet jeg dessverre ikke. Noen som vet? RiZLa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by vågsæter er ikke helt sikker på dette. Men jeg vet av erfaring at du kan stille om til "reverse" på iallfall pioneer cd spillere. Om cd spilleren skifter fra + til - og omvendt vet jeg dessverre ikke. Noen som vet? RiZLa? Hei.. Det er det samme om du gjør dette ved hjelp av ledningene eller på spillern... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Ingen som har lyst å fortelle meg hvordan de høres ut ? Veldig spent her.... kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeniFx Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Hei! Jeg har egentlig litt for liten forsterker på min 12 " ! Har midletidig en sony eksplod på 480 W Rms når den er brokoblet i 4 ohm.. Og har den i lukket kasse på 28 liter ! Egentlig skulle den være 20 men ! Da spiller den i hvertfall jævlig pent!!! Har den i lukket kasse! Det er ordentlig deilig bass i den og den spiller veldig bra etter min mening i min Crx mk2. Jeg har bare en 12"er da ! Men den spiller helt konge ! :D Mvh Stian Studsrød Siter Stian Studsrød [ ]Honda S2000 [x]Honda Crx Ed9 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Henta på posten idag, damen måtte spørre om jeg ikke kunne hjelpe henne fordi den var så tung :D Da er sakene på innspilling, detta blir bra ! Andre som har testa de noe særlig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Venter enda i spenning. Di er her sikker på mandag eller noe.. Can`t wait....:D Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by SunIx^ Venter enda i spenning. Di er her sikker på mandag eller noe.. Can`t wait....:D Da er vi 2 hapyhappy. Ingen som har testet de no serlig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Hei! Ja da var jeg og en kompis og hente en av av mine dy9410. Skal si den var tung...:eek: Når jeg hadde pakket ut subben så så jeg at den har masse skader. Di "metallsøylene" som går fra magneten og opp til der man ska skuv subben fast har løsnet. Kansje litt vanskelig å førklare men.. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Skal prøve og legge ut noen bilder senere i dag... Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by SunIx^ Hei! Ja da var jeg og en kompis og hente en av av mine dy9410. Skal si den var tung...:eek: Når jeg hadde pakket ut subben så så jeg at den har masse skader. Di "metallsøylene" som går fra magneten og opp til der man ska skuv subben fast har løsnet. Kansje litt vanskelig å førklare men.. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Skal prøve og legge ut noen bilder senere i dag... Jepp det var utrolig kjipt :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg