Laaars Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Hei. Har du et gammelt vrak stående? Noe du alltid har lyst til å fjerne, men som du aldri gjør? Vurderer å skaffe meg en moped siden jeg skal gå på Bleiker til Høsten. Bare no billig dritt da... Si fra om du har, så skal jeg vurdere det. Må bare tigge penger først. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 jeg har jo en tempo corvette som er trimma jeg da, som jeg skulle ha solgt nå, men jeg veit ikke om det er noe billig dritt:) er litt småfix på den men den er fullt kjørbar og i ganske grei stand.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 mye skal du ha for tempon? send gjerne e post til atboe@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Driver mye skal du ha for tempon? send gjerne e post til atboe@online.no 4500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Skal helst ha original... skal kjøre fram og tilbake på skolen og det er hyppige kontroller langs veien der. Vet om flere som har driti på draget der :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg