Kaksa Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Har eit lite prosjekt gåande no. Men då må eg lage eit printkort, kva program kan eg bruke til det? Har prøvd eit, men då hadde eg problem med å leggje inn dei rette ICane osv. her er prosjektet: http://www.solorb.com/elect/solarcirc/vom/ Har fått tak i deler, går på GK elektro, men treng program til å lage eit lite kretskort. Nokon tips? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 hmm... Orcad.. ? Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Har du ikke noe slikt på skolen din? Vi brukte uansett Proteus v4.71 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Og printcard var da? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Vi bruker Ultimate 5.72, men en ny versjon rundt 7.0 skal ha kommet nå. Bruker da Ulticap til å tegne kretsskjema og flytter det så over i Ultiboard der en tegner banene. Mye problemer med disse programmene, men de gjør jobben til slutt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Printkort er dei grønne/blå/lilla/svarte osv korta med kopperbane på. Det er noko som brukast i elektronikken for lettere å halde orden på komponentane. Viss du åpner pcen din, så ser du eit par kjempestore printkort. Kalles då hovudkort iom. at det kan det også bli brukt som. Innvikla forklaring.. :P Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg