Gå til innhold

XBox Live

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hadde en orginal bios og en uorginal bios på xboxen.

Hadde da montert en knapp til og velge mellom disse to.

Slik at jeg kunne spille på xbox live uten å bli bannet, så en dag glemte storebror å bytte til den orginale biosen , og snipp snapp snute :)

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den må ikke kobles opp til pc... du kobler bare bredbåndsmodemet ditt rett i xboxen, legger inn noe programvare på xboxen som følger med i xbox live starter kit, det er i grunnen alt du trenger, så skriver du bare inn nick og passord som du logger deg inn på nettet med så er du i gang... Lett som bare det :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av bilspill vil jeg anbefal project gotham racing 2, det rocker villt å har fått topp karakterer overalt, ellers har det nettopp kommet ut en nytt spill, toca race driver 2, det er også et toppspill men det er mer simulering, mens pgr er arcade, spørs hva du liker det.

Ellers har du jo morsomme skytespill som counterstrike og rainbow six 3, kongespill begge to :D

Det er hvertfall de jeg anbefaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Nei den må ikke kobles opp til pc... du kobler bare bredbåndsmodemet ditt rett i xboxen, legger inn noe programvare på xboxen som følger med i xbox live starter kit, det er i grunnen alt du trenger, så skriver du bare inn nick og passord som du logger deg inn på nettet med så er du i gang... Lett som bare det :D

hva om man så lider av et lite dilemma da.. (hakke noe bredbånd ;))

men skolen har.. var derfor jeg tenkte på det.. hivd opp xboxn på videokanonen og peisa på via skolen sitt nettverk.. hadde vel funka fett det..eller?

menne.. om man har en chippa box.. trenger man ennå den live-kit greia??

(herre gud å jeg er blond innen elektronikk azza!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja spillene har sone akkurat som filmer. Vi i europa hjar pal og usa og sikkert fler land å ha ntsc.

Du må ikke chippe xboxen din om du skal spille på live, da blir du nemlig banna :rolleyes:

hmmm... om du skal spille på skolen din.. det aner jeg ikke.. er vel noe firewall greier å der som kan spille inn... det vet jeg ikke noe om... å nfsu har ikke multiplayer! midtown madness er skikkelig møkkaspill da :rolleyes:

"halo er ikke det beste" ? hmmm oookey...

halo kan ikke spilles over live da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider