-cardudde- Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by momo Ja spillene har sone akkurat som filmer. Vi i europa hjar pal og usa og sikkert fler land å ha ntsc. Du må ikke chippe xboxen din om du skal spille på live, da blir du nemlig banna :rolleyes: hmmm... om du skal spille på skolen din.. det aner jeg ikke.. er vel noe firewall greier å der som kan spille inn... det vet jeg ikke noe om... å nfsu har ikke multiplayer! midtown madness er skikkelig møkkaspill da :rolleyes: "halo er ikke det beste" ? hmmm oookey... halo kan ikke spilles over live da. fikk jo xboxen til jul da..så jeg er ikke no ekspert på xbox..men jeg digger det...har også hørt rykter om å chippe spill? hva faen? går det an? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by -carude- fikk jo xboxen til jul da..så jeg er ikke no ekspert på xbox..men jeg digger det...har også hørt rykter om å chippe spill? hva faen? går det an? Ja det går an, ved hjelp av en ekstra chip eller ved å omprogramere biosen direkte. På min xbox har jeg sotte i 120gb harddisk, som jeg kan laste opp spill og filmer på. Jeg kan også surfe med xboxen. Mulighetene er med andre ord hundrevis, får du tak i usb tvkort, kan du også ta opp programmer på tvn med xboxn :D Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 wow..det er fordelen ved microsoft :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg