Gå til innhold

Ford Sierra Sedan 2.9I GL

Ranger emnet

Tian

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Scorpion e da MY Tungere en sierran!Stor Blir Stor Problem.

Men De er Veldig god å Kjør Men Det som er litt kjipt at Bilen er så lang at For du den Først Brei så e det Umulig å Rette opp,Pga akslingene er såpass langt i fra værandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tian

Scorpion e da MY Tungere en sierran!Stor Blir Stor Problem.

Men De er Veldig god å Kjør Men Det som er litt kjipt at Bilen er så lang at For du den Først Brei så e det Umulig å Rette opp,Pga akslingene er såpass langt i fra værandre..

Tian..... du aner tydligvis ikke WHat tha fuck youre talking about!!

Er ikke uten grunn at jeg klarer å få bedre og mer kontrolerte slædd med min hiace, enn gutta med en en liten kadett!

Lengden HAR noe å si, og i dette tilfelle jo lenger desto bedre!

Eneste fordel med korte biler er at du kan få kjappe kontra etter kontra etter kontra.! Lange kjøretøy kan man legge ut saktere og mer kontrollert..!:cool:

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter opp om Tape-R. kjørte kadett c city i vinter.. jævla lett å legge ut og nydelig og dra kontra på kontra med.. men vesentlig mer nervøs på grensa enn BMW 520'n min var..

men så til topic.. nei.. bilen er ikke spesielt sjelden..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tian

Er dette en bil du ikke ser Vær dag?Siden det er en 6er??

Kompisen min har en sånn....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang bil gir bra stabilitet ved breisladd! Dette sier jo også drifting gutta! Velkjent fenomen... tyngde er også faktisk en fordel, men da krever det jo fler hk for å spinne da... men i vinter, på snø å regn, har jeg enda til gode å snurre selv om jeg har prøvd ordentlig :) Kan ikke tenke meg bedre slæddevogn enn den jeg har på snø hvertfall... sperre, moment på laavt turtall, lang, tung osv.. helt konge.. Ikke alle biler som ligger i full breisladd på 1200 omdr :D :D

Morro vinterbil!

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider