LupoB0Y Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 La kvinnene kjempe sin sak i samfunnet! http://www.dagbladet.no/dinside/2002/10/17/351467.html Jeg sier vi lager en kampanje for lofrie kondomer.. er så dritt lei av å få lo under forhuden når jeg har sex.. Hmm.. kanskje jeg skal bytte vaskemiddel på sokkene? De hvite tennis-sokkene fra G-sport er forøvrig de beste.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Apropos lofrie kondomer: Så synes jeg bandystrømpene fra Øvrevoll/Hosle er bedre egentlig. De er gule så du ser utstyret lettere i mørket og så er de akkurat passe lange :D lol (for de uvitende : Bandystrømper går opp til midten av låret) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Tror det kommer mangen flere guttenavn enn mitt der nå ja. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 lol lol lol Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg