Gå til innhold

Banekjøring på Rudskogen med Bilmekaniker.no

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ratata: Var du på arrangementet vårt i fjor?

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen...jeg får ikke kjørt......(tatt bakaxlingen igjen ):rolleyes: ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jackpot

fant nettopp ut at jeg skal nappe ut en visdomstann 1630 den dagen, men rekker vel en tur innom uansett.. bonde

Tror ikke det blir noe biltreff på deg den dagen, tok ei visdomstann selv i vinter.. Satt å knaska smertestillende ei uke etterpå.. blei jo fin i formen da.. over-rusa..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Tror ikke det blir noe biltreff på deg den dagen, tok ei visdomstann selv i vinter.. Satt å knaska smertestillende ei uke etterpå.. blei jo fin i formen da.. over-rusa..

ca 5 timer til nå ;) går sikkert kjempebra :D

skulle egentlig få tilbake 18" felgene mine idag, som en liten trøst, men får de ikke før senere i uka..! blæ ;)

skal nok få tatt en tur se..! :cool:

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corrado16v

jeg og samboer kommer, skal ikke kjøre da, bare se på. samboern må være med ettersom hun er gravid så må barnet få sviddgummi og oljelukt fra starten! det er viktig å dra på så mange biltreff så mulig nå i tiden framover hehe

Hehe, thats the spirit:)

Tenkt meg en tur ut på banen jeg i allefall

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corrado16v

jeg og samboer kommer, skal ikke kjøre da, bare se på. samboern må være med ettersom hun er gravid så må barnet få sviddgummi og oljelukt fra starten! det er viktig å dra på så mange biltreff så mulig nå i tiden framover hehe

Trenger en sånn en du da:IMG_1190.JPG

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det flere enn meg som møtte opp i dag (18. mai ) på Rudskogen ?

Sjokkerende dårlig førermøte = ikke noe førermøte. Jeg så flere som hadde trengt å friske opp flaggreglene, inkludert flaggvaktene...

Når det står en gammel AmCar parkert på tvers av veien før slakteren så skal det veives med gult flagg....

Ellers var det kult.

Fikk til og med se gamlebilen min i aksjon. 323 GT-R Rocks...

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg storkoste meg hvertfall, fikk brukt opp 6 bakkdekk :).. Var litt mye surring med flaggene, noen flagvakter holdt gulflagget oppe hele tiden uten grunn. jeg syns man burde gjemme flaggene helt til de skal brukes. Ellers så syns jeg det var bra det ikke var for mye trafikk på banen, digg med litt plass til å utfolde seg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider