Gå til innhold

Banekjøring på Rudskogen med Bilmekaniker.no

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Virker som om folket var godt fornøyde! Vi må huske på at det er lite eller ingen erfaring på flaggvaktene! Men takker for en koselig dag og håper å se alle igjen i juni

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Artig treff! Men som sagt; førermøte og flaggregler! Var jo bare å peise rett utpå.

Gikk fint i begynnelsen, men ble etterhvert litt for mange biler på banen etter min smak. Ble liggende å stange i kø, og blåflagg tror jeg var utsolgt denne uka?!

Var også litt vel mye 'gamle volvor' med godt brukte bakdekk, som gikk værre enn min på rettstrekka:D

Var en gammel 245 der, som strengt tatt ikke burde vært utpå. Olje på banen er vel ikke helt gunstig:rolleyes:

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

dem skal ikke bruke blåflagg på en sånn tilstedning, ettersom dette går i kategorien førertrening.

Såpass, var da det forrige gang, men da med andre arrangører...

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

Hvor mye trykk kjørte du på ? Jeg har samme dekkene og kjører på 35 PSI på 980kg bil men slet ikke på langt nær så mye på kanten av dekket som du har ser jeg.

Prøvde meg fram litt, begynte med 2,8bar, men gikk ned til 2,4 etter et par runder. Kjører med 1,5grader camber, så det er nok ikke der problemet ligger heller, slet fælt med at dekkene ble for varme, så neste gang stiller jeg med gateslicks:)

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var morro i går.. Det er litt morsomt når det ikke er så mange utpå banen! Vi har filma masse, så skal vi bare prøve oss på litt redigering, så får vi se om det er noe å legge ut :) hehe..

galaczy:

Brei med 19" er morro! hehe..

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Jeg synes det var morro i går.. Det er litt morsomt når det ikke er så mange utpå banen! Vi har filma masse, så skal vi bare prøve oss på litt redigering, så får vi se om det er noe å legge ut :) hehe..

galaczy:

Brei med 19" er morro! hehe..

det er ikke morro når jeg må skifte dekk :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet var vel bra det, poenget for min del er å få kjørt litt selv, og det fikk jeg, og da var jeg fornøyd, billig var det og. Syns folk oppførte seg bra på banen og slapp forbi når folk tok igjen, mener selv jeg er flink til å slippe forbi hvertfall, og markere samtidig. Ble litt stanging bak et par japanske konebiler, men det er jo ikke så plagsomt da, verre å ligge i kø på E6 nedover :). Så er det jo bare å vente til langstrekka kommer, da har de vel sett deg i speilet enn stund og burde regne med at du kommer forbi. Det var ikke for mange biler på banen. Men det var et par ganger det samlet seg et stort felt, det var litt ugunstig, de som lå først i feltet må tenke på å slippe forbi neste gang. Hvis du absolutt må kappkjøre litt, slipp forbi og prøv å heng på bilen som passerer i stedet. Kanskje du lærer litt om sportvalg og, mens du blir frakjørt.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

en eller annen tulling rev av speilet mitt når jeg sto parkert der.. Skikkelig 14iss opplegg ass..

Det er helt sykt at noen gjør noe slikt på et treff som dette! *Beklager det inntrufne og håper at du kommer tilbake med et nytt speil :)

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider