Gå til innhold

Banekjøring på Rudskogen med Bilmekaniker.no

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ecko

Ratata: Var du på arrangementet vårt i fjor?

Kan stemme det ja! :D

Morro der!

Originally posted by Hersker Hans

Jeg storkoste meg hvertfall, fikk brukt opp 6 bakkdekk :).. Var litt mye surring med flaggene, noen flagvakter holdt gulflagget oppe hele tiden uten grunn. jeg syns man burde gjemme flaggene helt til de skal brukes. Ellers så syns jeg det var bra det ikke var for mye trafikk på banen, digg med litt plass til å utfolde seg.

Enig der!

Forresten, hvor mange svart-flagg ble det på deg?

1. kom iaff. etter 6 minutter med video i bilen :D :D :D :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

Enig der!

Forresten, hvor mange svart-flagg ble det på deg?

1. kom iaff. etter 6 minutter med video i bilen :D :D :D :D

Fikk et svartflagg fordi det var en som lå litt nært bak meg når jeg la ut rævva i langsvingen, det var forsåvidt greit. Han som ga meg flagget ville for all del at jeg skulle fortsette å sladde litt da, så det var en ålreit gjeng som arrangerte dette her syns jeg.

Tror ikke jeg fikk noen flere svartflagg, ble bare nektet å kjøre ut med litt vel tynnslitte dekk.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Fikk et svartflagg fordi det var en som lå litt nært bak meg når jeg la ut rævva i langsvingen, det var forsåvidt greit. Han som ga meg flagget ville for all del at jeg skulle fortsette å sladde litt da, så det var en ålreit gjeng som arrangerte dette her syns jeg.

Tror ikke jeg fikk noen flere svartflagg, ble bare nektet å kjøre ut med litt vel tynnslitte dekk.

He he he.

LITT slitt?? LOOOOOOOOOOOL

Ja, ja.... være ble det jo oxo da. :D :D :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider