Gå til innhold

Felger til Polo 6n

Ranger emnet

yellowpolo

Anbefalte innlegg

trenger litt hjelp her på no felger jeg skal velge, på en nettsiden fant jeg momo felger som jeg vil gå for på poloen, men utifra det som står der så er jeg usikker på hvor bre de er samt hva som er max bredde på en polo 97mod.

Racer-Momo.jpg

disse vil jeg gå for og de kommer i 7x15 og 7,5x16 og ligger på 135-173£ pr stk.

litt informasjon ang dekkvalg og ting som kunne være nytt når jeg ser på dekk er jeg veldig intr samt andre bra nettsider som selger styling\dekk o.l.

Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by yellowpolo

trenger litt hjelp her på no felger jeg skal velge, på en nettsiden fant jeg momo felger som jeg vil gå for på poloen, men utifra det som står der så er jeg usikker på hvor bre de er samt hva som er max bredde på en polo 97mod.

Racer-Momo.jpg

disse vil jeg gå for og de kommer i 7x15 og 7,5x16 og ligger på 135-173£ pr stk.

litt informasjon ang dekkvalg og ting som kunne være nytt når jeg ser på dekk er jeg veldig intr samt andre bra nettsider som selger styling\dekk o.l.

Søk å det er utrolig hva du finner ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid-A: høres ut som en plan det der.

Akuratt nå driver å jeg leter litt rundt på dpd og fedex hva dems sine priser er for frakt og toll til norge. Har ikke sett noen norske nettsider med disse felgene, skal se å få dette så billig som mulig. nett siden jeg ser på er http://www.espeedup.com, noen andre forslag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle sjekke pris på 2 stk momo racer i 7X17" ifjor sommer og fikk beskjed fra felgimport at de var gått ut av produskjon og ikke var å skaffe...

Men har jo sett den på div felgsteder senere, så skal ikke se det sikkert. burde kanskje sjekke det opp før du forelsker det helt :)

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWfanatic

jeg skulle sjekke pris på 2 stk momo racer i 7X17" ifjor sommer og fikk beskjed fra felgimport at de var gått ut av produskjon og ikke var å skaffe...

Men har jo sett den på div felgsteder senere, så skal ikke se det sikkert. burde kanskje sjekke det opp før du forelsker det helt :)

Hmm, rart de på http://www.espeedup.com hadde akuratt de på lager, samt en svenk nettside jeg sjekket opp for 10min siden hadde dem også. Men skal høre med felgimport om de har 7,5x16" inne, får vell svar i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang senkset hva er det å anbefalle enn gewind krøningsport line (når det gjelder sport og komfort) ? har ikke funnet noen norske sider ennå, enn en dansk nettside (tysk kan jeg ikke så der ligger det et annent problem :) ). noen forslag, har sett litt over på google as i post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom det til det at de er ute av produksjon og felg import har dem hvetfall ikke :( . De ville ikke anbefalle meg 7,5" på en polo pga det ville skape problemer under kjøring.

Så noen som kan anbefalle meg noen felger som passer en polo 97mod n6 ? Som man kan kjøre med litt mer enn bare til en utstillingsplass ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by yellowpolo

Da kom det til det at de er ute av produksjon og felg import har dem hvetfall ikke :( . De ville ikke anbefalle meg 7,5" på en polo pga det ville skape problemer under kjøring.

Så noen som kan anbefalle meg noen felger som passer en polo 97mod n6 ? Som man kan kjøre med litt mer enn bare til en utstillingsplass ? :D

Sier det samme som Kid A ang det... BS

kjørte min 6N til daglig rundt i oslo med 100mm senk og 8x15 uten problemer

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider