Majestet Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Fikk lønning inn på konto nå, ganske fornøyd: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Hva med den? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Dr_S Hva med den? Nok til å kjøpe bilen din en millard ganger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 hahah =) Bildet jeg har attacha er helt ekte, ingen feil eller noen ting.. var deilig å ha 1 mill+ på konto.. men så skulle jeg sette over pengene til leiligheten og da var jeg plutselig ikke milionær lenger, men har vertfall et sted å bo nå da.. :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 har et lite problem med forsikring nå etc... du kan ikke hjelpe meg med et par hundre tusen? lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Dr_S Hva med den? lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Essex har et lite problem med forsikring nå etc... du kan ikke hjelpe meg med et par hundre tusen? lol lol lol lol lol lol Hadde dette vært sant, skulle jeg spandert en Ferrari på deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Majestet Fikk lønning inn på konto nå, ganske fornøyd: Det jeg kan se på det screenshottet, er at du har/hadde 9.717 kr og 31 øre Disponibelt. Men du hadde som saldo 15.751 kr og 31 øre! Så, ikke noe unormalt med den! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Nesten 10 milliarder... Gjør deg til norges rikeste det! Gøy... :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Dr_S Det jeg kan se på det screenshottet, er at du har/hadde 9.717 kr og 31 øre Disponibelt. Men du hadde som saldo 15.751 kr og 31 øre! Så, ikke noe unormalt med den! Nettopp, nok til en milliard av din bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Dr_S Det jeg kan se på det screenshottet, er at du har/hadde 9.717 kr og 31 øre Disponibelt. Men du hadde som saldo 15.751 kr og 31 øre! Så, ikke noe unormalt med den! Ja det var det du så også ja. Her å... Ja ja, kan kjøpe mange biler for det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by volvofasII Ja det var det du så også ja. Her å... Ja ja, kan kjøpe mange biler for det... Nå må man se på dette for det det er, en spøk, ikke sant? Du hadde nok hoppet litt i stolen, hvis det hadde vært deg? (Ikke at det er meg, jeg fant den på nett). :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Majestet Nå må man se på dette for det det er, en spøk, ikke sant? Du hadde nok hoppet litt i stolen, hvis det hadde vært deg? (Ikke at det er meg, jeg fant den på nett). :) Skjønner at det er en spøk, men det så jævelig u-troverdig ut. :D:D Folk hopper nok en del når de ser det, men ikke jeg vettø :D:D er vant til det.... Skjønner;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by volvofasII Skjønner at det er en spøk, men det så jævelig u-troverdig ut. :D:D Folk hopper nok en del når de ser det, men ikke jeg vettø :D:D er vant til det.... Skjønner;) Hehehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 du har sladda over to explorer vinduer på win-bar'n....haha..hva lå der a....hmmm hmm...:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg