Gå til innhold

Audi 90 Cab?

Ranger emnet

Ørjan Eriksen

Anbefalte innlegg

Er det noe som heter audi 90 cab? 5syl 20V? 2,3L tror jeg det var.. en kamerat sier det er audi 90 cab,men noen sier at audi 90 ikke finnes i cab...

hva er sant?

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ørjan Eriksen

Er det noe som heter audi 90 cab? 5syl 20V? 2,3L tror jeg det var.. en kamerat sier det er audi 90 cab,men noen sier at audi 90 ikke finnes i cab...

hva er sant?

Er det ikke Audi 80 Cab da?

Disse cabbene finnes med 2,3l motoren med 5 sylindrer..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier det er audi 90 cab,men jeg vet at ikke det er laget.. Han er så påsålig også da.. Alle jeg har hørt med sier at det er Audi 80 Cab for audi 90 har IKKE cab..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe som heter Audi 90 Cab! Er vel egentlig ikke noe som heter Audi 80 Cab heller. Da denne kom var modelbetegnelsen bare Audi Cab, men blir stort sett bare kalt Audi 80 Cab, da den ble bygget på 80`n!

Correct me if I`m wrong, men tror ikke det skal være så skvær gæærnt! ;)

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Nåja, men man kaller da ikke MR2 Ferrari replicaene for Ferrari vel? ;)

Men har man egentlig fått cab'en som 20V? Det stiller jeg meg litt mer undrene til.

Trodde det stort sett er 2.0E, 2.3E 10V og 2.8E som var i cab'ene jeg men. Og quattro får man på de to sistnevnte?

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ørjan Eriksen

hva er sant?

Bare be kameraten din gå ned på knær og bøye seg i støvet.

Han tar nok feil.

Ikke noe som heter Audi 90 cab.

Og den kom heller aldri med 2.3 20v.

Modellbetegnelsen er som Poloboy skrev: Audi Cab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du presisere gå ned på knær og bøye seg i støvet og intet annet... :D

Men kom caben med 150hk'ern??? Har aldri sett dette, men man vet jo aldri med avgifts-Norge. Vil tro at folk synes femmern var tilstrekkelig, og skal man først ha noe ble det 2.8en.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...