Trikkern Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Jeg tror takluke vaieren på den siden har ryki... erre noen som har en aning ell vet hvor mye det koster å få fixa det derre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Rett før jeg overtok bilen måtte forrige eier skifte den vaieren.. Dra ned på Høistad, der har de den billig.. Skulle visst ikke være noe stor sak og skifte det selv heller Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 humz...har hørt at de kosta 5000 kr å få fixa en takluke vaier på en toyota corolla... har ringt as auto, møller og olerud, har da fått til svar at de ikke vet eller ska ringe meg opp igjen.. har ikke hørt et pip fra de.. er jævla irriterendes å ikke få "dratt luka bakover"... får tilta luka opp.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Skal kjøpe en vento med røket takluke wire.. Er det noe man kan gjøre selv? Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 ikke spør meg... tok ut hele tak luke kassa i går.. prøvde å se om det var noe je kunne gjøre... men ga opp... trur je lever hele kassa til vw for rep... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg