Gå til innhold

INNER CITY MEET på Youngstorget 15. Mai

Ranger emnet


EriC

Anbefalte innlegg

plakat.jpg

 

Nå er det ikke lenge igjen!

 

I tillegg til alle de råe påmeldte bilene blir det salgsboder, mat og frikker, konkurranser og mye mer!

 

Her kommer det til å ta av!

 

Live musikk ved DJ Soulshock (portugal) DJ Ron (su/no) og DJ Syrup (no) samt Equicez DJ, DJ Nuhhh!

 

Det blir også live oppreden med Fattaru (se), Warlocks (no), Equicez (no), F.U.B.A.R. & She (se), Madcon (no), Out Of Order (no/us), Ark Manifestation (no) +++

 

Stedet er YOUNGSTORGET (midt i Oslo Sentrum), LØRDAG 15. MAI.

Arrangementet varer fra kl. 12-18:00

 

Det er spådd bra vær, og vi regner med et stort oppmøte!

 

Grunnet et par stykker som ikke har kunnet møte opp, og det at vi har greid å utvide område bilene skal stå utstillt på, har vi kunnet tilby noen fler plasser. Så har du en rå bil som du vil stille ut, ta kontakt med oss på innercitymeet@bilstyling.net

WWW.BILSTYLING.NET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eric, jeg får ikke kommet :( bilen er langt fra færri, men jeg levere biletten min til casper med den sølvfarga golfen... Han tar med seg bekreftelsen så lat ordner seg:)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EriC

plakat.jpg

 

Nå er det ikke lenge igjen!

 

I tillegg til alle de råe påmeldte bilene blir det salgsboder, mat og frikker, konkurranser og mye mer!

 

Her kommer det til å ta av!

 

Live musikk ved DJ Soulshock (portugal) DJ Ron (su/no) og DJ Syrup (no) samt Equicez DJ, DJ Nuhhh!

 

Det blir også live oppreden med Fattaru (se), Warlocks (no), Equicez (no), F.U.B.A.R. & She (se), Madcon (no), Out Of Order (no/us), Ark Manifestation (no) +++

 

Stedet er YOUNGSTORGET (midt i Oslo Sentrum), LØRDAG 15. MAI.

Arrangementet varer fra kl. 12-18:00

 

Det er spådd bra vær, og vi regner med et stort oppmøte!

 

Grunnet et par stykker som ikke har kunnet møte opp, og det at vi har greid å utvide område bilene skal stå utstillt på, har vi kunnet tilby noen fler plasser. Så har du en rå bil som du vil stille ut, ta kontakt med oss på innercitymeet@bilstyling.net

 

 

Koster det noe å se på dette eller?

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mx5turbo

for oss som ikke bor i oslo å som ikke er kjent , hadde vætr flott med ett møtested på utsiden av oslo da av en som er kjent som kan kjøre først å vise vei :D

JEG kan møte noen for å vise vei! når hadde noen tenkt å være der? jeg har tenkt å eventuellt vaske bilen tidlig på morgenen før jeg drar nedover.

kjører fra kløfta!!

IF U CAN`T RACE IT

 

SELL IT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mx5turbo

tenkte å reise fra porsgrunn rundt 8 er da i oslo ca kl 10

hvor er det enklest for oss å møtes ?

MVH ODDBJØRN :D

TLF 93487533

 

Fått noen til å vise dere vei eller?? Hvis ikke kan jeg møte dere..

 

mvh

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår