kiv_tuning Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Beste er å kjøre midt inn i sentrum for de som ikke er kjent. Litt vanskelig å gi en eksakt veibeskrivelse, da den bli r til høyre venstre høyre osv... Kjør til du finner igjen karl johansgt.(parker ett eller annet sted). gå på toppen av den. mens du har oslo s i ryggen. Ta til høyre i en av de gatene sdom du ser ett stort hus med navnet gassmagasinet. Følg den gata som går forbi dette(torvgata) til du treffer på noen kule biler! ca 500m fra karl johan.og du er der. Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by kiv_tuning Beste er å kjøre midt inn i sentrum for de som ikke er kjent. Litt vanskelig å gi en eksakt veibeskrivelse, da den bli r til høyre venstre høyre osv... Kjør til du finner igjen karl johansgt.(parker ett eller annet sted). gå på toppen av den. mens du har oslo s i ryggen. Ta til høyre i en av de gatene sdom du ser ett stort hus med navnet gassmagasinet. Følg den gata som går forbi dette(torvgata) til du treffer på noen kule biler! ca 500m fra karl johan.og du er der. wrong wrong wrong..eller no slikt..ligger bak sentrum politistasjon..ved Folketshus...pløens gate..liten avstand til kebabsjapper..kino og kafeer..digg..pluss været er digg som F...blir moro dette... ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 fy faen er det mulig!!! Selv en SAME finner frem til youngstorget Slå opp i kartet gutta. verre er det ikke!!! http://www.finn.no http://www.gulesider.no Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Begynner å bli litt hektisk dette her... Er på vei til torget nå. Hvis noen har noen flere spørsmål RING på 93260566 WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 har du fått betalingen på WRX?og når må alle som skal stille opp møte?seinest? ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Jeg kom der ca 16.30, da var det ikke mange biler der, fete de som var der, men var skuffende....var det flere biler der tidligere på dagen:S? Håper det.... Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by ozzy Jeg kom der ca 16.30, da var det ikke mange biler der, fete de som var der, men var skuffende....var det flere biler der tidligere på dagen:S? Håper det.... Var mange flere biler der tidligere på dagen. Jeg var der litt over 12 og en gang til rundt 4 tida, og var mange som hadde dratt da.. Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 ok, bra, for hvis ikke måtte det ha vært dårlig... corrado, 3000gt, r32, neon, 2x mr2, supra(signed edition :D ) , 3-serie, galant og celica var de som var der når jeg kom.....har noen bilder fra treffet? Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 jeg kjørte fra Skien for å få med meg dette, blei mildt sagt skuffet... vi ankom ganske nøyaktig kl 12 og dro 14:30-15 tida. i dette tidsrommet skjedde det ikke en dritt der, et par stk som surra rundt på scenen (ikke opptreden) og VM i yo-yo-yo-hip-hop-yo-musikk på høytalerne. Noe informasjon over høytalerne hadde kanskje gjort seg? Synes antall biler også var litt glissent, eneste positive var at det kom noen biler man ikke har sett på arrangement og treff før :) bilder her men men, første gangs arrangement?! man lærer sikkert mye til neste gang. Stå på så blir det nok bedre neste gang! Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Synnes det var dårlig oppmøte både med biler og folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Har noen bilder, men ikke på nett.. Er vel sikkert flere som har tatt bilder der, så bla Kid-A luska rundt.. Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Trodde egentlig at det skulle bli bedre enn det var... forstod ikke helt vitsen med den scenen, virket som om det var noen som bare lekte seg litt der... Men de var no bra de bilene som møtte opp der.. Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Fy faen as, den scenen var bare tull ja, stod noen "rap'ere" der som underholdt(for hvem vet jeg ikke)...sorry nå hater jeg hip hop uansett, men i dag ble jeg ikke akkurat noe mer glad i den sjangeren :D Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by Dalhback killer Synnes det var dårlig oppmøte både med biler og folk! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Du var ikke enig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg