Gå til innhold

INNER CITY MEET på Youngstorget 15. Mai

Ranger emnet


EriC

Anbefalte innlegg

Beste er å kjøre midt inn i sentrum for de som ikke er kjent. Litt vanskelig å gi en eksakt veibeskrivelse, da den bli r til høyre venstre høyre osv...

Kjør til du finner igjen karl johansgt.(parker ett eller annet sted). gå på toppen av den. mens du har oslo s i ryggen. Ta til høyre i en av de gatene sdom du ser ett stort hus med navnet gassmagasinet. Følg den gata som går forbi dette(torvgata) til du treffer på noen kule biler! ca 500m fra karl johan.og du er der.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kiv_tuning

Beste er å kjøre midt inn i sentrum for de som ikke er kjent. Litt vanskelig å gi en eksakt veibeskrivelse, da den bli r til høyre venstre høyre osv...

Kjør til du finner igjen karl johansgt.(parker ett eller annet sted). gå på toppen av den. mens du har oslo s i ryggen. Ta til høyre i en av de gatene sdom du ser ett stort hus med navnet gassmagasinet. Følg den gata som går forbi dette(torvgata) til du treffer på noen kule biler! ca 500m fra karl johan.og du er der.

 

 

wrong wrong wrong..eller no slikt..ligger bak sentrum politistasjon..ved Folketshus...pløens gate..liten avstand til kebabsjapper..kino og kafeer..digg..pluss været er digg som F...blir moro dette...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

Jeg kom der ca 16.30, da var det ikke mange biler der, fete de som var der, men var skuffende....var det flere biler der tidligere på dagen:S? Håper det....

 

Var mange flere biler der tidligere på dagen. Jeg var der litt over 12 og en gang til rundt 4 tida, og var mange som hadde dratt da..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte fra Skien for å få med meg dette, blei mildt

sagt skuffet...

vi ankom ganske nøyaktig kl 12 og dro 14:30-15 tida.

i dette tidsrommet skjedde det ikke en dritt der,

et par stk som surra rundt på scenen (ikke opptreden)

og VM i yo-yo-yo-hip-hop-yo-musikk på høytalerne.

Noe informasjon over høytalerne hadde kanskje gjort

seg?

Synes antall biler også var litt glissent, eneste positive

var at det kom noen biler man ikke har sett på

arrangement og treff før :)

 

bilder her

 

men men, første gangs arrangement?! man lærer

sikkert mye til neste gang. Stå på så blir det nok

bedre neste gang!

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår