Gå til innhold

saab twin turbo

Ranger emnet

Lars

Anbefalte innlegg

øøøøøø...

jeg siterer:

"det er et bygge prosjekt små fix her og dær! og litt påkosting så har du en unik bil,"

"der er masse deler med til bilen og, masse arbeid gjennstår"

"det eneste som må gjøres er og sjifte startmotor og strekke opp ei ny ledning fra start til teningslås!!da skal bilen starte og være klar til og kjøre fra ALT!!! og da mener jeg ALT!!"

og til slutt

"bilen får du se når du henter den, det er best det"

først er det bare litt å gjøre, så er det MASSE å gjøre, også er den så å si ferdig... og helt til slutt står det omtrent: du får ikke se bilen før du har kjøpt den, for gjør du det så kjøper du den ikke.... eller????

:D :D :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...latterlig... tyne ut 400Hk med en gammal slitt motor som har gått 4 ganger rundt jordkloden med twin lastebilturbo er et realt hobbymekk prosjekt i seg selv.

Virker ikke som fyren har de nødvendige kunskapene til å installere en turbo, litt hobbysveis her og der liksom.. han har ikke bilder å vise engang.

Først sier han det er MASSE arbeid som må til, så skriver han at det kun må trekkes en ledning fra switchen for at bilen skal dra fra alt på denne jord.. hehe.. med fwd.... :D :D :D :D Her er det noe muffens, men... hvem gidd dra opp til en torskebule i vesterålen for å se på en gammal sabby.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

øøøøøø...

jeg siterer:

"det er et bygge prosjekt små fix her og dær! og litt påkosting så har du en unik bil,"

"der er masse deler med til bilen og, masse arbeid gjennstår"

"det eneste som må gjøres er og sjifte startmotor og strekke opp ei ny ledning fra start til teningslås!!da skal bilen starte og være klar til og kjøre fra ALT!!! og da mener jeg ALT!!"

og til slutt

"bilen får du se når du henter den, det er best det"

først er det bare litt å gjøre, så er det MASSE å gjøre, også er den så å si ferdig... og helt til slutt står det omtrent: du får ikke se bilen før du har kjøpt den, for gjør du det så kjøper du den ikke.... eller????

:D :D :D

lol lol Det var det første jeg også la merke til, først litt småfix så masse arbeid og til slutt bare å slenge inn en starter... :D

Tror ha skreiv den annonsen i metanol rus :???: drunk

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe .....

første som slo meg der var

Saaben min er meget spessiell, kun laget 5 stk av den motoren jeg har, har flist Flere coswort`er med den, still bart ladde trykk 0.7 til 4 bar, motoren skal tåle det,

hadde vært mye hyggeligere og lest den setningen uten det ordet.

EDIT: trykkleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Delta

Man må jo ikke finne på å kjøpe den bilen.

Tror nesten jeg må kjøpe den bilen, den har jo dratt flere Cossie'r jo.

Litt synd at setefestene har blitt dårlige da, også har den 4" eksospotter da!! :eek:

Tror jeg kjøper bilen usett jeg :rolleyes: fordi den høres jo skikkelig rå ut.

Fra spøk til alvor, hadde vært kult å tatt en titt på bilen for å se hvor mye svada han snakker. Er det ikke noen her på forumet som bor i nerheten som kan ta en titt på den? Jonte bor vel ikke så langt unna eller? :D

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

hehe .....

første som slo meg der var

Saaben min er meget spessiell, kun laget 5 stk av den motoren jeg har, har flist Flere coswort`er med den, still bart ladde trykk 0.7 til 4 bar, motoren skal tåle det,

hadde vært mye hyggeligere og lest den setningen uten det ordet.

EDIT: trykkleif

Hehe 4 bar... jaja

Ladet ikke TS Racing med 3.2 eller.no på bremsingen?

Og det er jo "bare" en 1.8 singel turbo....

Tror han glemte ett komma eller til jeg.... skal nok være fra 0.07 til 0.4 bar:op

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider