Gå til innhold

8x17" på Polo

Ranger emnet

Blueboy

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Baldrick

Du MÅ jo få felgene lenger ut!!!! Det va jo mye råere på min gule med 8x15 jo :) Hva innpress er det på felgene?? Er skjermene såååå sinnsykt valsa at det derfor ser så "kjedelig" ut?

Felgene er jo ganske langt ut fra skjermene då...! Kommer lengre ut på min enn på den gule sett rett bakfra...bildet mitt er tatt på skrått bakfra(da lyver bildet litt) felgene er ET25....og skjermane er MAX valsa!

mvh

vidar-

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Åssen innpress er det på de hjulene,sjekket på hjemmesidene til RH og der sto polo oppført med innpress 30/50mm i 8*15

Jeg hadde spacere på så jeg husker ikke helt, men mener det tilsvarte ET15 bak og 25 forran. Skjermene var umodifiserte og det gikk helt fint å kjøre uten subbing selv om bilen var relativt langt nedskrudd.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Jeg hadde spacere på så jeg husker ikke helt, men mener det tilsvarte ET15 bak og 25 forran. Skjermene var umodifiserte og det gikk helt fint å kjøre uten subbing selv om bilen var relativt langt nedskrudd.

ok...ja dei va nåke breiare bak såg eg av bildet..

trur ikkje det er nødvendig å få hjula lenger ut framme på min, men bak kunne dei kommet ut nåken mm!

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Bilen er ikke den samme uten disse hjula.. ikke snakk om engang! Feteste poloen jeg noensinne har sett! :cool:

attachment.php?s=&postid=36697

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Poloen var FET!! wtf? Du kommer vel på noe treff i sommer??

Så man får titta litt nærmere på den?! Stemmer forresten på de felgene på bildet under, polert kant er tøft på Polo!

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW4

Den Poloen var FET!! wtf? Du kommer vel på noe treff i sommer??

Så man får titta litt nærmere på den?! Stemmer forresten på de felgene på bildet under, polert kant er tøft på Polo!

det blir nok treff til sommeren ja..har ikkje bestemt ka treff det blir enda...blir et av gatebil treffa hvertfall muligens også hovedtreffet for vw-audi club.

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider