Supraguy Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Dumt spm, men er det noen som har hele LFS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Jeg har - du får ikke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 kan ikke få kopiert det av noen?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 spillet koster ca150kr + nedlasting, bare så du er klar over det;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 sannt, jeg har nettopp kjøpt det og er fornøyd :D men når jeg skal spille med andre på nette så kommer det bare opp feil verson på alle maskinene som hoster bane.. :( noen flere som har det samma probleme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by VOLVOs90r sannt, jeg har nettopp kjøpt det og er fornøyd :D men når jeg skal spille med andre på nette så kommer det bare opp feil verson på alle maskinene som hoster bane.. :( noen flere som har det samma probleme? besøk spillets webside, så finner du en patch å laste ned...! Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by VOLVOs90r sannt, jeg har nettopp kjøpt det og er fornøyd :D men når jeg skal spille med andre på nette så kommer det bare opp feil verson på alle maskinene som hoster bane.. :( noen flere som har det samma probleme? Hvor mye ble prisen og hvor lenge måtte du vente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Prisen er 130 kr ca. Jeg måtte vente i 1 min på mailen med cd-key'en=) Så var det bare rett inn å spille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Jeg har! £12 + nedlasting, hvilket med ADSL går kjapt.. Bare noen minutter ventetid før alt var i boks etter nedlastinga var ferdig.. Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 noen som vet hvor lang tid det tar med paypal? Altså hvor lang tid det tar før jeg før cd-key'n EDIT: WHOOO ! har betalt å fått key'n! Kjører lfs s1:cool: Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 finnes det en "buddy list" funksjon? det er mulig å søke etter en og en, men det er litt kjipt... vi er faktisk ganske mange som har S1 her inne! det er kult. Gøy å spille med noen man "kjenner", synes det er like gøy hver gang jeg kjører sammen med en Nordmann! Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justice Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Er det ikke litt risk og gi kreditt kort nummeret sitt osv a? plutselig så trekker dem alt? :p Siter Saab 900 Turbo 8v http://www.saab-racing.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Justice Er det ikke litt risk og gi kreditt kort nummeret sitt osv a? plutselig så trekker dem alt? :p Tenkte det samme selv, men de er ganske seriøse folk. De bruker jo denne distribusjonsmetoden for å få ned kostnadene for alle parter. Det er utrolig mange som har kjøpt det, og ingen av oss har gitt utrykk for at vi har blitt robbet for mer enn den bestemte summen... Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg