Estrewes Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Heisann gutter. Lurer på en liten sak angående tiltrekking av de mutterne som sitter på toppen av fjørbeinet over fjørbeinslageret. Noen som veit hvor mange NM den skal draes til med? Er vel egenlig ikke sånn veldig presisjons arbeid, men sånn ca, ca hvor mye. Mvh Emil Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Det kommer an på skruen! Er det 12mm eller der omkring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Til det sitter fast :P Eneste jeg har brukt moment på til nå på golfen er når jeg dro til toppen ... Litt følelse har du vel i henda ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Sonick: Hehe, jada har jo selvsakt følelse i henda. Men er det ikke golf det er snakk om her da :P. Hehe neida, tenkte kanskje det bare kunne være litt lurt å vite om det skal skrues fast med stor kraft ganger arm eller om det holder med normalt muskel momentstav. Quack: Det er en spesialmutter ikke vanlig mutter nei Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Estrewes Quack: Det er en spesialmutter ikke vanlig mutter nei Det er likevel gjenger der.. finnes tabeller for hvor mye man skal trekke til muttere. Også for fingjenger. Men uansett pleier jeg å gjøre som Sonick sier, dra det til på feelinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 trekk de til med en vanlig muttertrekker til den stopper.. det gjør alltid jeg.. det holder i lange baner :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 I Haynes boka for Golf så står det at denne mutteren skal trekkes til 20nm,men det holder å dra til hva du greier.. Sitter godt nok da! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by Rallye trekk de til med en vanlig muttertrekker til den stopper.. det gjør alltid jeg.. det holder i lange baner :op Virkelig smart Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 ja hvorfor ikke snakker jeg ikke om heltoms trekker da men en vanlig luft trekker Må jo bruke litt sunnfornuft... Har jobbet som mekanikker i 4 år nå å ikke ødelagt en gjenge på fjærbeinet enda.. 3 av de årene på merke verksted :) (vw-audi) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg