Genetic Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Endelig fikk jeg somla meg til å kappe girstanga, kappet vekk 3,7 cm til sammen og må si jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Digg med lav girspak og litt kortere vandring, kanskje 1-2 cm, men alt hjelper :D Men.. jeg var dum å kjøpte gjengesett til 300 spenn på Biltema... !!!! Ligg laaaaaangt unna sånn dritt, gjengene (på settet) blir ødelagt med en gang, endte med at jeg stakk på Jernia å kjøpte en ekelt til 109 kr. Den funka som faaaan.. Jeg anbefaller at folk kjøper noe dyrt når det gjelder slike ting. Neste blir å kjøpe en ny kule og en ny mansjett.. Bare lønninga kommer i tide :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Det ble skikkelig bra! Få på det andre stæsjet så blir det nok veldig bra trur jeg. Du må se å få dratt av det slitne airbag-klistremerket også da! :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by rairai Det første som kom inn i tankene mine er; gud for en stygg mansjett.. Kjøp en som er mjuk ikke sånn stiv som den du har er.. Koster vel 400kr eller no for en på nbs.. Må bare få lønninga først så blir det ikke no mer stiv mansjett.. dessuten er det hull i den der.. hehe :rolleyes: Originally posted by cREATURe Det ble skikkelig bra! Få på det andre stæsjet så blir det nok veldig bra trur jeg. Du må se å få dratt av det slitne airbag-klistremerket også da! :) Pfft.. små plukk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Hehe:) Har bøyd på noen stag i motor rom - og kappet bort ca 8 cm av stangen ... det kaller jeg presis giring.. Også skiftet noen foringer for å få litt tightere giring .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by Sonick Hehe:) Har bøyd på noen stag i motor rom - og kappet bort ca 8 cm av stangen ... det kaller jeg presis giring.. Også skiftet noen foringer for å få litt tightere giring .. husk å bruk clutch ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by Sonick Hehe:) Har bøyd på noen stag i motor rom - og kappet bort ca 8 cm av stangen ... det kaller jeg presis giring.. Også skiftet noen foringer for å få litt tightere giring .. Hadde jeg ikke tørt å gjort.. :) Har gjort litt mer hjemme mekk i dag.. Satt inn to gamle 2-way speakere i bagasjen, 2x 8" bass med et lite horn.. hehe ser så jævlig hjemme mekk ut at jeg tør ikke ta bilde en gang.. men lyden er ikke til å klage på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg