Gå til innhold

Ascona b prosjekt

Ranger emnet

ElCamino

Anbefalte innlegg

• Svar 414
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sanblåseren kostet 3212 kr. Jeg har ikke prøvd den ennå, men den ser velutstyrt ut med bla. skikkelig vannutskiller + at den skal kreve lite luft etter tala. Håper 25 litern klare å drive den.

Hekkskjørtet skal av og byttes med en orginal fanger (plast). Det passer ikke i hop med 400 stylingen.

Er det slik at det er påbudt med fanger bak og ikke påbudt fremme?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke lovligheten av å kjøre uten fanger, men bak er det problem med at du også tar bort skiltlyset, og da blir det ikke lovlig. Framme sitter fangeren tross alt i noen rimelig kraftige bjelker, så den vil jo ta imot litt om man skulle smelle. Men jeg har blitt stoppa av både politi og vært på EU-kontroll uten fanger framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt_rust_024.jpg

Denne ringen som jeg har dreiet har en utvendig diameter på Ø70(eller Ø71?). Den skal sveisest fast på ei plate som skal skruast fast på luftmengdemålaren. Så kjøper jeg et universalt konisk sportsfilter og setter på. Håper på grym lyd:cool:

Prosjekt_rust_026.jpg

Lurer på hvor jeg skal sette engelmann-speila. må nok flytte de litt lenger bakover døra. Du kan i hvertfall ikke se en skit i dem når de står der.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike stili prosjekt. Viss du skal bytte demparar og værte kvitt hekkskjørtet så har du ein potensiell kjøpar her!! ascona b e konge bra! kan eventuelt få med ein manta gsi bakfangar i mellomlegg.. er mykje finare enn org fangaren..

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T/A 455

Var i grunn vledig mye mer enn jeg kunne forestille meg at en 16 åring kunne klare. Jeg kjørte moped på den tiden, dritbra

Kjører moped jeg også, men jeg vart påkjørt for to veker siden og mopeden vart mosdoh

Må sette ihop den andre nå, men $ og £ og € er problemet.

JHS robba meg nettopp for 1000 kr for mellomaksling og girspak.

Smule:

Angående de greiene så kan det bli interesant, må bare skaffe nye dempere først.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan få mine intill vidare... biltema :)

Ser at du bur ikkje longt vekke heller..

Kan gi deg 1000 for demparane... og 300 + ein manta gsi bakfangar for hekkskjørtet..

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by smule

steike stili prosjekt. Viss du skal bytte demparar og værte kvitt hekkskjørtet så har du ein potensiell kjøpar her!! ascona b e konge bra! kan eventuelt få med ein manta gsi bakfangar i mellomlegg.. er mykje finare enn org fangaren..

Selg hekkskjørtet.. er ikkje pent på ascona..

Born too cruise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...

Liten problemstilling her. Koniene framme funker fint, det er bake jeg må bytte til korte koni. Demperene mine er faktisk justerbare også(stivhet).

Hos blitzpower selger de nye dempere http://www.blitzpower.no/pro-kon.shtml

Det er vel pr par prisen står oppgitt i (uhhmmwhat?)

Var interessant de tilbude ditt smule, men skjørtet er ikke strøkent.

Har forresten sideskjørt og frontfanger samt grill med doble lykter :) De skal jeg ikke sette på igjen. Kanskje selle?:)

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

Lenke til kommentar
Del på andre sider