Gå til innhold

Ascona b prosjekt

Ranger emnet

ElCamino

Anbefalte innlegg

• Svar 414
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Farge får bli en overaskelse, for jeg vet det ikke selv enda.

Ja jeg lurer jeg, for kjenner ingen fra lillesand?

edit;

Eller jau, d e vel en utflytta Tjørvågar vi he me å gjere her tenke ej :tannløs

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nais nais nais... bare montering som står for tur nå.. begynner å bli bra gjennomført karroserimessig denna asconan nå... stå på!!

Nå nei du, det er nok mye dill før montering. Særlig nedpussing av alle kriker og kroker, sparkling pusse ned coupen for å legge på primer der (blir sikkert ferromax der) , tilpassing av vinduskarmer som har blitt sveiset, alle sanden i grunninga i motorrommet, valsing, legge karroserikit på alle sveiser og falser, tilpasse 6x9 hulla i hattehylla, rett opp igjen ei bretta dør, rette ut bulker som kom etter at en bul på venstre skjerm bake ble stabilisert på verkstedet (hadde dratt se under sveising) , prøvemontering av girkasse, understellet har jeg knapt begynt på enda. Må sandblåsest lakkerest ++. Legge bodyskyts under bilen, + masse dill som vil vise seg ette hvert.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Jeg er egentlig dritlei, og det er svinkaldt i garasjen, men får ta det litt etter hvert...

kaldt.... ka de slaks holdning du he erlend? en no berre kult når du ikkje kjenne fingrane da.. hehe. neida d suge big time å skru når det e kaldt.

du må invistere i ei byggtørke. 10 min å det e syden inne i garasja.yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider