Gå til innhold

gutt som kjørte russebil rygga i sida på bilen min i dag

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

hehe, fy faen du har uflax, men dette var heldigvis ikke det verste,. døra kan du jo bare lakke opp, godt ha ikke tokk kanalene og skjørta!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer, Azzido! Vet litt for godt hvordan det er når andre ødelegger leketøyet (med vilje eller uten) og hvor jævlig kjipt det er!

Får håpe forsikringssakene og ikke minst reparasjonen går styggfort slik at bilen er tilbake på veiene og du får stilt bilen til disposisjon til de bryllupene...

Best of luck..

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

batman: rekker nok ikke babb i skien i morra... skal ha bilen på takst da... og lakking første uka i juni... første bryllupet er 5 juni så det ser ut til å ordne seg....

og kamera er med uansett... masse bra filmer/bilder jeg har fått tatt... bl.a batman som prøver å spy midt på råneplassen i skien =)

Tape-R: ja har maks uflaks... han tok oxo sideskjørtet på bilen... så jeg trenger oppretting av dør, ny lakk på sideskjørt, dør og forskjerm

greit å kjenne sønnen til eiern av lakk verkstedet... de satt meg litt fram i kø =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil.. :-)

Veldig dritt med alle som er borti deg. Selvklart går det å få bilen som ny igjen, men hvis den er lakkert og kjærsjet flere ganger så synker da prisen på bilen til slutt..Jeg vet jeg er veldig skeptisk til kjøp av biler som er blitt lakkert på flere ganger, og for å ikke snakke om biler som er både kræsjet og lakkert opptil flere ganger...

Nesten som man burde fått penger til å reparere skaden, samt penger for tapt av slagsverdi :-)

-[T]-

Fighting for peace is like fucking for virginity ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

Gutt som kjørte en russebil klarte å rygge i sida på bilen min i dag, sjekka ikke bak bilen og satte den i reverse og rygga rett i sida...

han kjørte en gammel boble med stor vinge bak som de bruker som russebil

han tok å ripa opp det nylakka sideskjørtet mitt... 4-5 bulker i døra, masse riper osv...

fikk bilen igjen i forrige uke etter lakkering pga en 82 år gammel mann rygga i andre sida mi... og skal åne den bort til 2 brylluper snart... håper bare jeg får fiksa bilen føre det...

har jo snart hel lakkert bil da =)

legger ved noen bilder

Utrolig kjipt! Men det er bra at du virker så rolig og kontrollert... Tror ikke han fyren hadde vært så utrolig trygg om han hadde truffet bilen min nei... hadde tiltet fullstendig jeg:fire:

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Utrolig kjipt! Men det er bra at du virker så rolig og kontrollert... Tror ikke han fyren hadde vært så utrolig trygg om han hadde truffet bilen min nei... hadde tiltet fullstendig jeg:fire:

rolig å kontrollert? ja noen timer etterpå ja =) i det det skjedde hadde jeg en x dame som roa meg ned...

var gørr forbanna en periode... hjalp heller ikke at snuten stoppa meg like etterpå... hehe

blir ordna på forsikringa ja

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider