jva Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 har akuratt kjøpt meg en volvo 245GL 87 mod. hadde egentlig ikke stor planer om å gjøre så forferdelig mye med den, bortsett fra det mest nødvendige... men etter å ha brukt noen timer på forumet her har jeg veldig lyst til å gjøre noe digg med den... noen som har noen geniale ideer til meg eller??? Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Felger (17" Eiker), senkesett, R-sport trekk, stripe i frontrute, tona ruter, lakkere fangere, GLT listverk, nettinggrill, høyglanspolere toppdekselet(hvis ikke det er svart da) og andre alu-detaljer i motorrom, hvite blinklys rundt hele, 90-frontrute og bakluke, sportsratt (synes luisi passer fint i Volvo), hvite/farga instrumentplater, lakkere dashbordlista i samme farge som bilen, baklukevinge fra 850stv (vet ikke helt om det passer da), lakkere grillrammen i bilens farge, Bross stylingsett... and so on! Bare fantasien som setter grenser :D Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 takk for tipsene... men, jeg har leitet noe sinsykt etter styling og såndt til 245 å har nesten ikke funnet en drit... vet du om noen gode sider for dette??? Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 http://www.bcb.no har mye stasj til 240 Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Jeg har et nytt Komplett FRIED sett hvis du er interesert! 30% av veil bcb pris. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 jeg har også 16" og 18" til salgs! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 funker all 240 stylig på 245??? Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by jegvetalt funker all 240 stylig på 245??? Vet ikke du alt da...? :D Vil tro at det aller meste passer! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 hahaha... vet nok ikke alt nei... vet egentlig ganske lite om volvo stv. Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 240 og 245 styling passer om hverandre.. Eneste er r-sport sete trekk hvis du kommer over det... og baklys da, men det regner jeg med du skjønner ;) Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Zerox 240 og 245 styling passer om hverandre.. Eneste er r-sport sete trekk hvis du kommer over det... og baklys da, men det regner jeg med du skjønner ;) Det er vel ikke såå mye forskjell på baksetene i stv og sedan 240? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Zerox 240 og 245 styling passer om hverandre.. Eneste er r-sport sete trekk hvis du kommer over det... og baklys da, men det regner jeg med du skjønner ;) Passer bagasjelokket fra 240 sedan på 245 da...? Lurte også litt på om jeg skulle sette taket fra 245 på 240 sedan, for å få litt 740-look på taket liksom. Funker det eller? :D Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hvor lang tid brukte du på å finne på de morsomme inleggene der da? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Zerox Hvor lang tid brukte du på å finne på de morsomme inleggene der da? Hehe... 10 sec. Får bare noen rare innfall iblant :rolleyes: Det første innlegget av de to var seriøst ment da :o Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 :D Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg