Gå til innhold

ideer til min 245GL???

Ranger emnet

jva

Anbefalte innlegg

har akuratt kjøpt meg en volvo 245GL 87 mod. hadde egentlig ikke stor planer om å gjøre så forferdelig mye med den, bortsett fra det mest nødvendige... men etter å ha brukt noen timer på forumet her har jeg veldig lyst til å gjøre noe digg med den...

noen som har noen geniale ideer til meg eller???

Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger (17" Eiker), senkesett, R-sport trekk, stripe i frontrute, tona ruter, lakkere fangere, GLT listverk, nettinggrill, høyglanspolere toppdekselet(hvis ikke det er svart da) og andre alu-detaljer i motorrom, hvite blinklys rundt hele, 90-frontrute og bakluke, sportsratt (synes luisi passer fint i Volvo), hvite/farga instrumentplater, lakkere dashbordlista i samme farge som bilen, baklukevinge fra 850stv (vet ikke helt om det passer da), lakkere grillrammen i bilens farge, Bross stylingsett... and so on! Bare fantasien som setter grenser :D

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipsene... men, jeg har leitet noe sinsykt etter styling og såndt til 245 å har nesten ikke funnet en drit... vet du om noen gode sider for dette???

Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 og 245 styling passer om hverandre.. Eneste er r-sport sete trekk hvis du kommer over det... og baklys da, men det regner jeg med du skjønner ;)

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zerox

240 og 245 styling passer om hverandre.. Eneste er r-sport sete trekk hvis du kommer over det... og baklys da, men det regner jeg med du skjønner ;)

Det er vel ikke såå mye forskjell på baksetene i stv og sedan 240?

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer bagasjelokket fra 240 sedan på 245 da...? Lurte også litt på om jeg skulle sette taket fra 245 på 240 sedan, for å få litt 740-look på taket liksom. Funker det eller? :D

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid brukte du på å finne på de morsomme inleggene der da?

Hehe... 10 sec. Får bare noen rare innfall iblant :rolleyes:

Det første innlegget av de to var seriøst ment da :o

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider