Ostby Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by boXer Fotografen er amerikansk da. Hadde sikkert litt tyggis og møkk på klærne sine når han kom hjem :) Jævlig irriterende! Skulle likt å ha noen andre vinkler.. :mad: Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Hawkon :eek: fy flate, jeg får orgasmiske spasmer. hadde bare dama hatt en slik bakende... Dama skulle vært litt breiere over baken? ;) :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 ååå mye fint å se på der. men som tidliger nevnt så kunne han jo tatt bilder fra andre vinkler Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 gamle japser er sinnsykt fete! :D jeg har planlagt mitt neste prosjekt hvertfall :D kansje greit å gjøre ferdig det jeg holder på med først kansje :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Noen som har en gammal Skyline til salgs? :D Åssen bil er den røde med ghettosmurfene ved siden av? Har sett en slik før husker ikke åssen det er..... Har forresten en gammel laurel (noen og 80) på handa.. Kan kanskje bli en kul bozo-bil? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 den røde med ghetto smurfene... minna om en Toyota Crown... ikke sikker da... lyst på gammal Starlet RWD :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Sinnsykt mye rått... Jaaa vi digger det... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Eldre japsebiler er vel ikke noe problem å få tak i her i Norge, synes det florerer med slike jeg.Da er det jo bare å begynne med japsestuk da :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hehe, hvis alle begynner med slike biler, så blir vel veiene dekt med med understellslakk og metall..... :D Ser LITT lave ut for norske forhold da! Go lowsombrero forresten, har ikke gammel mitsu colt slik høy\lavgir spak? mener å ha hørt noe sånt.. Litt fett med 8 gir dah! :D :D Edit: Feteste gammel mitsuen jeg har sett! http://www.mooneyes.co.jp/garage/car_s/moonglow/ Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by ha|||on Dama skulle vært litt breiere over baken? ;) :D hahaha, hadde hun hatt slike lykter som 'lekeplass', så ja, da hadde det ikke vært meg imot ;) bedre feste i senga også jo bredere hun er :D kan jo også være pga. kameravinkel at bilene ble så mye bredere... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Åssen bil er den røde med ghettosmurfene ved siden av? Har sett en slik før husker ikke åssen det er..... Toyota Cressida Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Takk :D trur hodet mill ville ha eksplodert hvis jeg ikke hadde funnet det ut.. :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 ser for meg det største problemet er å finne utgangspunkt til sånt bygge som er mindre enn 90% kjeks. gamle japsebiler er ikke kjent for sin utrolig bra rustbeskyttelse Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by hfracing ser for meg det største problemet er å finne utgangspunkt til sånt bygge som er mindre enn 90% kjeks. gamle japsebiler er ikke kjent for sin utrolig bra rustbeskyttelse halve morroa er jo å fikse rusta! :D det er ikke noe problem å finne gamle japser med veldig lite rust i usa. og siden mange av de er veteraner er de billige å få på veien i norge også. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Noen som vet hvor man får tak i slike felger? Små og satanbreie :D Tror jeg skal prøve meg på den laurelen, den var litt fet.. Alt elektrisk+ bilen ser ut som de ikke hadde annet tegneutstyr enn linjal når de designa den :D Hadde vært kult å finne slike breddere som de har på mange av bilene... Ikke de svære greiene, men de små som var popnagla på.. Ser ut som de har hatt konkuranse i værst opplegging av kablene til oljekjøler og :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg