boXer Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Velger å skille ut noe av det bedre fra DENNE tråden på et annet forum, og poste det her for e andre som liker dette. De som ikke liker det kan snu seg en annen vei :D Here goes... Tøff Skyline: Hva er dette? I wish... Skikkelig Skyline... Litt annen vri... BreiførtiZ... Utvendig montert oljekjøler alà 60-70talls standardbilracing ser ut til å være pop... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Må si jeg liker de gamle japsene mye bedre enn de nye. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by boXer :eek: fy flate, jeg får orgasmiske spasmer. hadde bare dama hatt en slik bakende... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Klassisk GT-R... Oh en 510 :D, med skikkelig Celica ved siden... Der ja... mmm De beryktede lyktene... Hmm Laurel? Sett en så kul før? En for Skody... En sånn en også gitt... Da har jeg gjort mitt for dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by boXer Å fy faen, det vakke det høyeste jeg har sett. Mye stilig her.. Hvorfor finnes det ingen slike i Norge? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Den japsen som har tatt de bildene må være liten.Alle bildene er jo tatt oppover :-) Men men, nå er jo japser små også da :-P Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by boXer Japansk Böseblick :idea: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Fy flate så stilige vogner! I like! <3 <3 <3 Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 lure på kor dei får dekka i frå.. har også lyst på lvprofils 13` dekk! Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Jonte Å fy faen, det vakke det høyeste jeg har sett. Mye stilig her.. Hvorfor finnes det ingen slike i Norge? ;) Passeleg høg den ja.. kvifor ikkje slike ni noreg er enkelt å forklare.. Alle er vekk rusta.. Gammle jappsar he vel ein tendens til å ruste _LITT_ Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 hahha.. se på de ghetto smurfene!! Yo! homie....! Whats smurfin? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hvor mye skulle du ha for celicaen Boxer? Bare MÅ bygge oldschool japse, fy f... så sykt fete de bilene der.. Åhhhhhh, deilige biler Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hehe, mye rart på det opprinnelige forumet, f.eks. den her: _Litt_ forskjelli fra Hiacen som naboen min (rørlegger) kjører... :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Viking067 Den japsen som har tatt de bildene må være liten.Alle bildene er jo tatt oppover :-) Men men, nå er jo japser små også da :-P Fotografen er amerikansk da. Hadde sikkert litt tyggis og møkk på klærne sine når han kom hjem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 SYYYYYYYKT rå biler....bortsett fra tivoli vogna på slutten Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg