Glacius Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hey guys here is another :roll: version of the accord...just trying out different styles.. oki the things i did 1 : brushed the TIRES .the inner rim the lights cover and the window reflections from scratch..(on the side window i copy pasted on the reflection from the base car..bur the white and blue glow is brushed) 2 brushed the front and partly the skirt.. brushed the grafix from scratch..(thanks to GARY for the colour idea) brushed the light glow in the head lights ..added decals and a small carbon wing and a hood in carbon .(thanks to ZvT ) added my copyright logo on the tires ..and some other stuff..i have 3 more version with new rims and shit...but im to tired now..so here is the FIRST and te version I like the best the WHITE beast 8) THe White Beast Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 tøff. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Den var jo jæævla rå da;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 mye gummi på dekka :D 275/10-20 eller? :D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 FYYY FAEN,, DU EIER I PS!!! Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 nok en gang, Zein.... KONGE!!!!! denne var sinnsykt rå, synes dette er den beste versjonen av accorden.. måten du har laget dekoren og slik på, er rett og slett fantastisk... og hele bilen er gjennomført 100% :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Allright, du skal skrive bok til meg sånn at jeg kan lære litt :) Jeg har brukt PS i 4 år og kan ikke noe i forhold til deg! :) :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Den var konge!! Utrolig bra lagd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 damn nice! Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 du eier PS!! det er det dessidert sjukeste jeg har sett på ps noen gang. du er heeelt rå. Kommer det noe tutorial på airbrush snart? jeg kan ikke en dritt iforhold, er flaut å "modde" biler når jeg ser sånt.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Nice som vanlig. Er det bare meg eller minner fronten litt om en nyere Peugeot? Tanga-profil på de dekkene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantab Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 bøyer meg i støvet Siter www.melhusgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg