ThaJaCkal Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Skal nå til å bruke 4 av disse til et dataparty. Og jeg lurer på hvilken kasse jeg skal bygge... Skal også brukes litt til et "jalla disco". Det skal være 2 eller 4 kasser. Skal jeg sette sammen 2 og 2 subber eller ha alle i adskilte kasser? Har et par PA topper som jeg skal ha oppå der igjen. Grunnen til at jeg postet dette her er at det hovedsakelig er bil-subber det er snakk om. Mulig en eller flere av kassene skal brukes i bil når de ikke er i bruk. Men dette er ikke Prioritert. Ser det er noen her som selger CV. Litt derfor også jeg poster dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 lag 2 kasser med to elementer i hver. skal du ha porta eller lukka kasser? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaJaCkal Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by ALJ_GSi lag 2 kasser med to elementer i hver. skal du ha porta eller lukka kasser? Skal ha porta. Men hvor store skal de være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by ThaJaCkal Skal ha porta. Men hvor store skal de være? Jeg forslår at du henvender deg til de som har solgt deg de elementene. De bør og skal hjelpe deg med dette. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by ALJ_GSi lag 2 kasser med to elementer i hver. skal du ha porta eller lukka kasser? Jeg ville prøvd ca 120L kasse (+ ca 4L som ellementene tar) Og 2 stk Ø11cm X 25 - 35cm refleks rør (25cm i bil, og 35cm "hjemme") T.. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg