Gå til innhold

Vårmønstring Bergen

Ranger emnet


Darkstar

Anbefalte innlegg

ser ikke helt det store problemet med att noen herjer litt. noe som skjer etter ett slikt treff må det jo være.

Litt børning er jo obligatorisk da. slik er det altid.

 

Ville ut og sladde med kadetten og, men det var for bra feste til att 1200 ccm slipper........

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burning hører med til treff, der en jo en del av showet!! Enkelt og greit. Så kan de som ikke liker det se en annen vei eller rett og slett la vær og komme.

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

 

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

all ære til Volvo med V8. :D

 

Jeg ser på leking i rundkjøringen og burning på langstrekket som en nødvendighet etter mønstringen. :D Det er slik hvert år jo. :D

 

riktig riktig, så ihvertfall ut som du hadde det festlig:)

men volvo v8:dude:

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der jeg og, var utrolig fett...

 

Ang burningen og slæddingen, det er jo halve morroa..

Og kan aldri tenke meg at det var noe stort problem for purken heller, for vist jeg fikk med meg riktig kom det en stakkars volvopoliti etter en ganske lang tid... Virket nesten som om de aksepterte det, jeg hadde trodd det skulle vrimle med purk der...

 

Volvo244 med V8 : RÅTT!!! Samme med 760 med V8...

Og mach1.... Mye, mye rått.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store problemet er når naboer politi e.l. klager til Lagunen, og ledelsen der sier nei til flere mønstringer. Det er riktig nok ikke en del av arr. men det skjer i forbindelse med det. Kanskje dere ser litt problemer der..... Hva med feks arr deres egët burne treff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by komle

Det store problemet er når naboer politi e.l. klager til Lagunen, og ledelsen der sier nei til flere mønstringer. Det er riktig nok ikke en del av arr. men det skjer i forbindelse med det. Kanskje dere ser litt problemer der..... Hva med feks arr deres egët burne treff??

 

Man må ta litt sjangser, for og få det beste treffet ;)

 

Dessuten er det fullstendig nyttløst og snakke til 1000 mennesker med publikum og hestekrefter...

 

Det er så nyttløst at det ikke er vits i og prøve en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som komle sier, problemet er ikke selve treffet, de som er på treffet og henger på broen, men burningen som skjer utenfor etter treffet! Det er naboer som f.eks barnefamilier, gamle folk, eller bare folk som ikke har noe tilovers for burningen, som ser på dette med gru hvert år.

 

Det var værre i år enn årene før!

 

Selv om dette ikke er "i regi" av treffet, så blir det jo selvfølgelig ansett som en hending i forbindelse med treffet. Det de gjør da, er å klage! Hvem kan de klage til? Politiet eller Lagunen. Politiet kom jo! Lagunen kan si nei til flere treff for å unngå naboklager, som de gjerne sliter med allerede!

 

Skal ikke nekte for at jeg syntes det er kult å se både burning og sladding, men da må det være på en egen happening, eller et sted uten forbindelse med Vårmønstringen. Det er tross alt forbudt å burne/sladde på de norske veier!

 

Er det gøy å ta sjangser på litt burning, og risikere årets happening på Vestlandet???

 

DET VAR KANSKJE EN GRUNN FOR AT SPEAKEREN BAD ALLE OM Å KJØRE ROLIG?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!

1974 VW 1303S Big

1977 VW Dobbelkabiner

1978 Rover SD1 3500

198? Rover SD1 2600

1986 VW Transporter 1,9

1987 VW Caravelle CL 112i

1989 VW Caravelle GL Syncro 112i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktum er at det er nok med EN ENESTE klage fra naboene så sier Lagunen nei til å låne ut plassen sin! Det har de gjort før og det tok flere år før vi fikk komme tilbake!Det blir ingen Vårmønstring uten tillatelse fra Politiet heller,og de var ikke mye imponert!For å si det mildt!

Derfor, dere som vil burne og herje kan stille opp på Street Legal eller autoslalom.

Om dere synes det hører med og er gøy så kan det faktisk bli kroken på døren for hele Vårmønstringen!

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår