kao Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 hvor og hvordan justerer man Co'en på en golf gti 16v k-jetronic , kan man få den til å gå mye bedre ? kan det skade motorn ? får den mere bensin av å justere Coen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 det kommer an på årsmodellen, alle biler etter 1989 skulle komme med katalysator, og fjerning av denne gir noe hk. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 hvar ikke dette jeg spurte om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 det du justerer er blandingsforholdet.. gir du motoren mer bensin og mer fortenning vil den kanskje yte litt mere på 98 oktan. om det er så veldig mye å vinne på det tviler jeg på.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg