focal Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Er det noen her som veit hvor en kan søke etter Macintosh forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Sitat Originally posted by focal Er det noen her som veit hvor en kan søke etter Macintosh forsterker. Hvis du mener til salgs, så vet jeg ikke, men for info kan du spørre meg :) Har en MC431M selv og har brosjyra på de andre som fantes for 6-8 år siden, bla.a den fantastiske MC4000M Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Hvis du går inn på hjemmesiden til Mcintosh så ser du at de kun har ett par små forsterkere til bil igejn i sortimentet... Jeg var inne å kikket litt på det da jeg drev å skulle finne noe nytt til bilen.. Ellers så vet jeg om en til salgs, det er en meget pent brukt av den aller største de hadde MC4000 ?? Denne selges mot bud. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morefun:) Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Heisan Lars, jeg lurte på en ting jeg, hvordan skal jeg koble opp 2 forsterkere på 1 tospolet sub for å få den i 2 ohm (hvis det er mulig da) Siter Stig Pålsrud morefun555@hotmail.com SP.Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Det er sub'en din som bestemmer hvordan forsterkere lastes. Sub'en er enten på 2x4ohm eller 2x2ohm. Så resultatet er avhengig av hvordan forsterkere du har. Mono eller 2-kanals? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Sitat Originally posted by Rockford Seat Hvis du går inn på hjemmesiden til Mcintosh så ser du at de kun har ett par små forsterkere til bil igejn i sortimentet... Jeg var inne å kikket litt på det da jeg drev å skulle finne noe nytt til bilen.. Ellers så vet jeg om en til salgs, det er en meget pent brukt av den aller største de hadde MC4000 ?? Denne selges mot bud. Lå en inne på QXL for et års tid siden, karen påstod den hadde nypris på 60K og skulle derfor ha ca 20K for den. Glem det sa jeg da, for husker jo at den kosta 32K ny i 1997-1998... Er interessert dersom prisen er nærmere 10 enn 20... :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Dette kommer jeg til å angre på siden jeg egentlig skulle legge inn ett bud selv, men here goes: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4950&item=3096109206&rd=1&ssPageName=WDVW Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Sitat Originally posted by morefun:) Heisan Lars, jeg lurte på en ting jeg, hvordan skal jeg koble opp 2 forsterkere på 1 tospolet sub for å få den i 2 ohm (hvis det er mulig da) Heisann Stig. Det kommer ann på hviken impedanse det er på spolene på subben og hvordan forsterkere du har ? Er dette til Mazda`n ?? Kommer du til konkurransen på Våler ?? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg